Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Hermine

Hermine

10-04-2010 om 19:42

Windows 7 shortcuts

Sinds vorige week nieuwe computer met Windows 7 erop.

Voor alle kinderen een account aangemaakt met beperkte mogelijkheden. Alleen wij (ouders) mogen installeren, alleen leeftijdsadequate spellen mogen worden gespeeld enz.

Waar ik me allen ontzettend aan erger: Als ik een op mijn account een spel installeer dat niet geschikt is voor de kinderen (Fear o.i.d) en ik zet een shortcut op mijn desktop krijgen alle kinderen die shortcut ook op hun desktop te zien. Hij werkt dan wel niet maar ik wil m gewoon daar weg hebben. Het werkt ook andersom zo. Ik wil helemaal geen shortcuts van de spellen van mijn kinderen zien en die krijg ik allemaal.

Is dat aan te passen of gewoon een irritante Windows tik? Apple doet dit niet namelijk.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Bureaublad

Ik heb geen windows 7 en ik werk nooit met meerdere gebruikers maar zo iets moet instelbaar zijn. Misschien heb je iets aan dit linkje: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=1417551
en anders de vraag mss stellen op www.helpmij.nl

Hermine

Hermine

12-04-2010 om 17:01

Dank je wel

Ik ben er inmiddels uit. Het heeft te maken met het verschil tussen de all user desktop en de individuele desktops. Je link was handig!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.