Buitenland Buitenland

Buitenland

dc

dc

01-11-2012 om 12:18

Halloween

Wie in het buitenland heeft nog iets aan Halloween gedaan?

Wij zijn naar een soort boerderij geweest met een Halloween speurtocht in de regen verkleed als piraat en spook. Het was koud winderig en erg mysterieus. Daarna pizza gegeten bij vrienden, en de kinderen zijn langs de deuren geweest voor trick or treat en zijn nu hun opbrengst aan het opsnoepen (maar dat gaat niet in 1 dag). Ik vind het best leuk eigenlijk. Mijn man heeft voor het eerst in zijn leven pompoengezichten gemaakt.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
+ Brunette +

+ Brunette +

01-11-2012 om 12:39

Spanje

Hier begint Halloween een voet aan de grond te krijgen, puristen mopperen dat het geen Spaans feest is maar de kinderen zien er wel iets in. Ook mijn dochter is dus langs de deuren geweest voor "truco o trato".

krin

krin

01-11-2012 om 14:48

Nederland

is ook buitenland als het om Halloween gaat, toch? Ik merk dat het hier steeds meer ingeburgerd raakt, ten koste van Sint-Maarten. Beetje jammer, al heb ik zelf vroeger nooit St.-Maarten gelopen. Er waren hier een boel huizen mooi versierd met spinnenwebben en skeletten en heksen en schedels met rood oplichtende ogen, of op zijn minst een pompoenlampje om te laten zien dat je er kon aanbellen. Met zoon ben ik een vriendje gaan opzoeken die als geraamte de deuren langsging, maar zoon zelf wilde er niet aan. Ook niet voor de verwachte oogst aan snoep, en zelfs het Draculagebitje en de heksenvinger die ik had gekocht konden hem niet bekoren. Dus die heb ik zelf maar in en op gedaan. We waren snel weer thuis, dus.

dc

dc

05-11-2012 om 09:37

Hier ook meer

volgens vrienden van me is het in de UK ook elk jaar groter. En wordt er eigenlijk niet meer aan de tricks gedaan in trick and treat.

Mijn kinderen vinden het verkleden juist wel heel leuk. Gaan jullie trouwens nog sint-maarten doen?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.