Buitenland Buitenland

Buitenland

madelief

madelief

06-01-2016 om 14:34

man werken in buitenland?


Marie

Marie

08-01-2016 om 23:13

Alies

Ik vind het rot voor je maar ergens ook wel lekker dat het ergens anders ook tegenviel. Vond het dus ook vies tegenvallen. 12 uur tijdsverschil hier en dat is echt heel veel... Hier was het wel de ultieme droom dus geen spijt maar ik zou het voor mwah niet zo aanraden...

Marie

Marie

Marie

09-01-2016 om 00:03

Nog een Marie = niet handig

Ik zie net dat er nog een Marie meeschrijft. Dit laatste bericht komt dus niet van mij.

Ik kom hier al heel lang. Zou je, om verwarring te voorkomen, een andere gebruikersnaam willen aannemen?

alies

alies

09-01-2016 om 07:35

marie

Wij hebben geen spijt, het was een wel overwogen keuze. Maar hier wordt wel erg gemakkelijk gezegd dat man van madelief moet gaan. Natuurlijk kun je alleeen een gezin met kinderen draaiende houden.
Ik vond het gewoon vies tegenvallen. Wij hebben geen zorgenkinderen maar gewoon gemakkelijke pubers.
Er kan ialtijd van alles gebeuren wat je van te voren niet kunt bedenken.
Wanneer man opnieuw voor lange periode naar het buitenland zou gaan, gaan we met z'n allen of we gaan niet.

marie

marie

09-01-2016 om 09:40

deze was voor de gelegenheid

En ik heb gezegd wat ik wilde zeggen. Sorry had het niet gecheckt!

M.

Erg mooi maar moeilijk

Echt een dilemma, denk ik. Een ervaring in het buitenland is erg veel waard, maar het moet voor het hele gezin kloppen. Erg lastig, lijkt me, om zo'n besluit te maken. Je zult ook moeten kijken wat de mogelijkheden voor een langer verblijf zijn / of de garanties dat het bij een half jaar blijft. Niet dat die garanties gemaakt kunnen worden, lijkt me...

Assie

Assie

09-10-2016 om 09:38

Ongeveer zelfde situatie

Mijn man en ik hebben 4 jaar in de UAE gewoond heel leuk, maar toen we kinderen kregen was het voor mij beetje klaar met het avontuur. We hadden al.plannen om terug te keren toen mijn man een top functie kreeg
Aangeboden in de uwe. Nu woon ik met kids in Nl en man werkt in uAE. Hij is wel 1 week per maand gewoon thuis in nl. Het is soms niet makkelijk voor ons beide niet en voor de kinderen niet maar de tijd dat papa thuis is maakt alles goed.

No brainer

Zou voor mij een no brainer zijn...jaar onbetaald verlof vragen op werk, met kinderen koffers pakken en met zijn allen mee!
Juist voor tieners een onvervangbare ervaring.
En vaak loopt zoiets uit.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.