Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Basisschool - en vakanties...

Hoera, mijn zoontje wordt over een paar maanden 4 jaar! Voor mij ook het moment om ook eens van baan te wisselen, inclusief opleiding. Gaat allemaal lukken - super!
Maaarrrr... wat krijgt mijn kleine man veel vakanties! Met mijn CAO-regeling krijg ik een behoorlijk probleem... Ik heb ook geen ex-man in de buurt met wie ik de vakanties van zoon kan delen.
Hoe lossen jullie dit op? Regel je onbetaald verlof, vakantie-opvang (waar dan?) of zijn er andere creatieve oplossingen???

Dank voor de tips,
Mar-is

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
rozenstruikje

rozenstruikje

20-10-2008 om 19:40

Nso

De naschoolse opvang die je door de weeks aansluitend op school hebt, is in de schoolvakanties hele dagen geopend. Fantastisch dus!

Nu maar hopen dat er plek is voor je zoontje.

Rozenstruikje

Hier

Hier ook een schoolgaand kind en geen vader. Wij doen het met buitenschoolse opvang, opa en oma, een tante in het onderwijs die dan ook vakantie heeft, maar ook met eindeloos 'vriendinnetjes ruilen', zoals we dat noemen. Moeder van A werkt op maandag en dinsdag, die van B op dinsdag, donderdag en vrijdag, ik fulltime, maar neem bijvoorbeeld de dinsdag vrij. Ik vang dinsdags alle vriendinnetjes op en die van mij gaat op woensdag naar moeder van A en op maandag naar die van moeder B. Donderdag naar opa en oma of naar tante M en vrijdag naar de BSO en er is weer een week voorbij. In de zomer zorg ik dat ik minstens twee en een halve week vrij ben. En ik kan ook wel thuis werken als het nodig is. We hebben hier in de buurt ook 'vakantieweken' waarin wordt geknutseld en gesport met de kinderen onder leiding van studenten van de Pabo of Cios. Of dat bij jullie ook zo is weten ze bij de gemeente, maar mijn dochter krijgt op school en op sportclubjes ook vaak een flyer mee naar huis. Succes! Vaak regelen die dingen zich makkelijker dan je denkt.

liora

liora

21-10-2008 om 10:04

Nso

Hoi,

Zonder nso zou ik ook niet weten hoe ik het moest doen. Zoon gaat deze week vier hele dagen en vindt het enig.

Liora

mar-is

mar-is

21-10-2008 om 18:56 Topicstarter

Bedankt!

Dank voor jullie reacties! Ik ben nu al wat gerustgesteld (nso is al rond) en ga lekker mijn licht overal op doen!
Mar-is

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.