Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

peet

peet

25-08-2011 om 23:21

Co-ouderschap

mijn ex wil op eens co ouderschap,maar ik niet..
wat nu?? heb iemand ervaring.
het draai hier ook om het geld.. omdat zijn gezinnetje groter is geworden en meer geld kost..

hoe moet ik hier mee omgaan?moet er niet aan denken om zonder mijn kids te zijn ..ik ben alleenstaande moeder..

dank jullie..

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Beetje nuanceren

Dat het goed is voor kinderen om een goede band met beide ouders te hebben, daar kan ik het mee eens zijn. Dat co-ouderschap dus per definitie een goed idee is, lijkt me te kort door de bocht. Voorbeeld : mijn ex is hertrouwd en heeft een gezin vol krijsende, ruziemakende kinderen die hij en zijn vrouw niet aankunnen. Onze dochter, die bij mij woont, is een rustig, gevoelig meisje dat graag leert en leest. Je zou haar doodongelukkig maken door haar de helft van de tijd in dat onrustige gezin te plaatsen. Dat ziet ex ook wel en bovendien heeft hij geen behoefte aan nog een kind erbij. Maar in het belang van dit kind in deze situatie zou ik het nooit goed vinden. Ze hebben natuurlijk wel het volste recht elkaar te zien. Ik zou dus zeker goed naar de situatie kijken voor er een beslissing wordt genomen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.