Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Shifra

Shifra

04-03-2011 om 18:21

De laatste loodjes

Beste allen,

het is eindelijk zo ver: over 4 weken ga ik verhuizen naar mijn andere huis. Gescheiden en wel, alles is nu geregeld,het heeft ruim een jaar geduurd al met al.
Ik merk nu de eindstreep in zicht komt, hoe blij ik ben dat ik de vervolgstappen kan gaan zetten.
Ik heb al verschillende draadjes hier gepost tijdens het scheidingsproces,over ellendige perikelen die er toen waren (en dank daarbij amk nogmaals voor haar toegestuurde gekopieerde boek en zonnetje voor haar andere papieren mbt de verdeling geld) maar wil jullie nu ook vertellen hoe blij ik ben dat ik heb doorgezet met alles.En hoe blij ik ook was met jullie postings, jullie ervaringen ook te lezen in jullie eigen scheidingen.
Want dat werd me,als beginneling, ook gaandeweg duidelijk : hoe scheidingen enorm kunnen verschillen van elkaar.
Ik merk nu ook dat ik eigenlijk nu hartstikke moe ben van alle gedoe het afgelopen jaar, maar dit wilde ik jullie even laten weten.
Dank voor alle support dus,
groet,shifra

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Roosje Katoen

Roosje Katoen

05-03-2011 om 14:03

Mooi!

Je klinkt enthousiast! Veel plezier in je nieuwe huis, het wordt alleen maar beter

Fijn

Dat je er bijna door bent. Ik merk ook dat ik veel aan dit forum heb, de ene keer voor troost of een hart onder de riem, de andere keer voor advies.
Muizemeis

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.