Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Tutje

Tutje

21-12-2011 om 12:27

En nou eens iets positiefs

Ik heb hier de afgelopen jaren wel vaker gepost, over de problemen rond mijn psychisch erg zieke echtgenoot en de scheiding die uiteindelijk het gevolg was. 3 jaar geleden heb ik de ontzettend moeilijke stap genomen en gezegd dat het genoeg was. Ik heb nieuw evenwicht gevonden met de kinderen en ruim een jaar geleden een nieuwe man leren kennen. We doen het als stel zowel als 'gezin' geweldig en zijn erg gelukkig samen. Voor zowel de kinderen als voor mij ging een wereld open.. dat het ook zo kan... Ik ben nog elke dag blij en dankbaar dat dit me mocht overkomen.

En dan nog meer goed nieuws (nou ja, met een bitter randje dan); mijn ex-schoonfamilie heeft inmiddels ingezien dat hun zoon/broer inderdaad erg ziek is. Contact tussen hen bleek niet mogelijk (hij houdt alles af) en ze hebben de kleinkinderen al meer dan 7 maanden niet gezien. Door een toeval kwamen we elkaar tegen en ze hebben hun hart bij mij uitgestort; ze misten mij en de kinderen zo.. Gevolg is dat ik afgelopen weekend met de kinderen EN mijn nieuwe lief uit eten ben geweest met mijn hele ex-schoonfamilie... Het kan raar lopen in het leven... maar soms ook wel heel mooi!

Wilde ik toch even met jullie delen, als een stukje kerstgedachte..?

groetjes Tutje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Geweldig!

En wat fijn voor je ex-schoonfamilie dat ze de kinderen weer kunnen zien!
Fijne feestdagen

Tigerfeet

Tigerfeet

21-12-2011 om 21:19

Kippenvel

Ik krijg helemaal kippenvel van je verhaal, wat mooi. En ook motiverend, bedankt voor et vertellen.
Tigerfeet

Felicitatiedienst

Felicitatiedienst

24-12-2011 om 01:33

Wie nog meer?

Fijn om te horen! Klaagdraadjes worden altijd veel levendiger bezocht dan dit soort draadjes. Toch proberen nog even levend te houden. Ook mijn leven heeft een behoorlijke wending genomen, al is alles nog priller en onzekerder dan bij jou.

Eind 2010: financiƫle zorgen, uitkering loopt af, werkloos, rotrelatie. Eind 2011: uitzicht op een baan, relatie over, ben aan het daten met iemand veel beter in zijn vel zit dan ex.

Ely

Ely

24-12-2011 om 08:56

Tutje en feli-dienst

Allebei gefeliciteerd en vooral bravo!
Je hebt gelijk felicitatiedienst: kleine moeite om ook even hierop te reageren want ik lees het wel en word er oprecht blij van maar 'vergeet' te reageren. Bij deze; heerlijk om ook deze fijne berichten te lezen, merci!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Jade

Jade

24-12-2011 om 19:04

Geweldig....

...wat fijn (geldt ook voor Felicitatiedienst)

Tigerfeet

Tigerfeet

24-12-2011 om 21:51

Op zich

Ook bij mij goed nieuws. Een jaar geleden lag ik helemaal in de vernieling, nu leef ik alleen en niet meer eenzaam met mijn kinderen. Mooier kan het haast niet(alhoewel ik nog wel een paar puntjes weet hoor )
Tigerfeet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.