Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

jacci

jacci

19-05-2009 om 20:48

Geen baan meer, dus geen alimentatie meer?

Ik heb net gehoord dat de baan van mijn ex stopt volgende maand. Zijn jaarcontract wordt niet verlengd. Betekent dit dat hij dus dan ook geen KA meer kan/hoeft te betalen? PA kreeg ik al niet. Hij heeft mij in nov uitgekocht en is blijven wonen in een huis wat dus nu te duur is. (eigenlijk ook al te duur mèt baan, maar goed, moet hij weten) Wie weet wat er nu allemaal gaat gebeuren?
Jacci

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tinus_p

Tinus_p

19-05-2009 om 21:10

Minder ka

Jacci:
"Betekent dit dat hij dus dan ook geen KA meer kan/hoeft te betalen? PA kreeg ik al niet. Hij heeft mij in nov uitgekocht en is blijven wonen in een huis wat dus nu te duur is. (eigenlijk ook al te duur mèt baan, maar goed, moet hij weten) Wie weet wat er nu allemaal gaat gebeuren?"
Voorlopig niets, tot hij aan de bel trekt
Ontslag betekent niet dat hij helemaal geen KA meer hoeft te betalen. Hij hoort met een herberekening te komen, waar meestal uit zal rollen dat hij minder KA kan betalen. Enerzijds is het goed om even serieus naar die herberekening te kijken om te zien je er niet meer op achteruit gaat dan nodig is, anderzijds zou ik hem niet het vel over de oren halen: dat ontslag (en dus het verlies aan inkomen) is een voldongen feit.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.