Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Sandra

Sandra

25-05-2012 om 19:41

Goede relatie met ex?

Mijn vriend heeft een goede relatie met zijn ex. Ze regelen alles onderling moeiteloos en de communicatie verloopt prima.

Toch heb ik moeite met hun dagelijks sms verkeer. Vandaag wilden zijn kids bv liever thuis blijven omdat ze er vriendjes op bezoek kwamen en ze morgen toch naar het sporten moesten. Prima, dus gaat papa bij hun thuis op bezoek in de middag en blijft gezellig mee eten zodat hij ze nog op bed kan leggen. Heel erg leuk voor de kids allemaal dus, en toch vind ik persoonlijk het allemaal net een beetje te....

Waar worstel ik nou precies mee?? Ik voel me wel veilig geloof ik, denk niet dat er tussen hem en de ex iets 'ongepasts' zou voorvallen. Ze weet dat wij een relatie hebben (6 maanden) en is ook erg sympathiek naar mij toe. Heeft er wel wat moeite mee als we op een gelegenheid bv allemaal samen wat langere tijd moeten doorbrengen, maar dat is wederzijds. De kids mogen mij graag, dat weet ze, en dat waardeert ze. Echter naar de schoolvoorstelling van de kids, hoef ik nog niet mee, dat wordt alleen papa gevraagd. Ok, een half jaar is nog kersvers, dus dat zal wel groeien en veranderen tzt.

Toch worstel ik met mezelf en kan het niet goed plaatsen...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
koentje

koentje

25-05-2012 om 23:11

Knap

hoor dat ze daT ZO SAMEN REGELEN. eN GEWELDIG VOOR DE kinderen. Probeer het maar te accepteren. Ik snap op zich wel dat het je niet helemaal lekker zit. Maar verwijten kan je het hem niet. Het staat hem zelfs erg netjes en verantwoordelijk. Trots op je vent!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.