Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

jacci

jacci

06-09-2009 om 19:47

Hier ook zo'n 'vader'

Tijdens papaweekend de kids meegenomen naar iets wat hij leuk vindt, een kampvuur. Kids geven dan aan dat ze naar huis willen, want zij vinden het saai. Nee, papa wil nog niet naar huis. Uiteindelijk loopt de oudste een brandwond op bij het kampvuur, omdat de jongste met een brandende stok zit te zwiepen. Reactie; ja moeten jullie maar niet met vuur zitten spelen. (uh?) Uiteindelijk hebben ze het wel een beetje natgemaakt en heeft er iemand anders tandpasta(?) opgedaan. Kind heeft al die tijd erge pijn gehad. Er is verder niet naar gekeken en geen dokter gebeld. Kind heeft mij vannacht of vanmorgen een sms gestuurd en ik heb hem meteen opgebeld dat ik het wilde zien. Dus hij kwam en het vel was er af, je zag het vlees en het deed zeer. Dus ik heb naar de huisartsenpost gebeld, hij mocht meteen komen. We moeten het nu spoelen en insmeren met zalf en gaas erop. Hij had dus mazzel dat ik thuis was , want vader ondernam geen enkele actie. (het is dat kind met MIJ naar de dokter wilde, want ik zei; ik wil dat je met papa naar de dokter gaat) zucht, hopen dat het een beetje knap herstelt. Jacci

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

07-09-2009 om 12:47

Die dingen gebeuren

Vervelend dat het zo gelopen is. Soms kun je situaties van tevoren niet goed inschatten, of maak je een verkeerde inschatting bij 'calamiteiten'. Heb je het idee dat je ex zich onverantwoordelijk gedraagt?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.