Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Charlotte

Charlotte

22-11-2009 om 21:57

Hoe pak ik dat aan? een nieuwe relatie?

Na jaren van twijfel eindelijk de knoop doorgehakt en ik ben weer mezelf en alleen. Ik heb ruim 25 jaar samengeleefd met een autistische man en ik kon het niet meer opbrengen. Hij woont ook op zichzelf en is daar heel tevreden mee. Maar ik heb veel gemist: nooit een woordje, een compliment naar mij toe, hij leefde echt in zijn eigen wereld en dat werd alleen maar sterker. Nu ben ik wel heel erg toe aan een echte relatie met een man die ook echt om me geeft. Leuke dingen doen, samen weer genieten van het leven. Maar..hoe doe je dat? Hoe vind ik zo'n man? ik ben inmiddels 51 en ben dat echt verleerd. Hoe pak je dat aan? Heeft iemand ervaring? Stel ik vind iemand leuk, zal ik dan recht op de man af vragen of hij uit eten of zo wil? Ik zie er gewoon uit, niet oogverblindend mooi, dus ik moet het niet van mijn uiterlijk hebben, denk ik. Hoe doe je dat nu?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Oogverblindend

Ik heb een vriendin. Ze is niet oogverblindend mooi maar wel oogverblindend geestig, slim, grappig, vriendelijk en prettig in de omgang. Ze heeft iemand ontmoet ( ook niet oogverblindend mooi maar wel geestig, vriendelijk en origineel)via internet, trouwde met hem en ze zijn al jaren gelukkig.
Zo kan het gaan..

Damajo

Charlotte

Charlotte

24-11-2009 om 22:55

Beetje huiverig voor internet

Ja, ik heb ook wel gedacht aan internetdaten, maar ik ben daar toch wel wat huiverig voor. Vriendin van mij heeft daar niet zulke goede ervaringen mee.
Ik vind mezelf ook bijzonder geestig en grappig en gezellig, maar het eerste contact is toch vaak het uiterlijk, helaas. Maar misschien zijn er nog leuke tips?

Bastet

Bastet

25-11-2009 om 07:27

Charlotte

Ik snap dat je vriendin niet zulke goede ervsringen heeft,dat komt ongetwijfeld voor!!Maar ik ken twee hele gelukkige lange relaties.....zij leerden elkaar kennen via internet.
Bastet

daantje123

daantje123

25-11-2009 om 10:19

Voor mij was internet een uitkomst!

Ik ben een aantal jaar geleden gescheiden en bleef achter met twee kleine kinderen. (3 en 4 jaar) en dacht 'wie zit er nou te wachten op een thuisblijfmoeder met twee kleine kinderen?'
Door de reclame die er toen op de radio was heb ik me ingeschreven bij d-date en ben nu heel gelukkig getrouwd met een gescheiden man met een grote kinderwens. In zijn eerste huwelijk is het niet gelukt om kinderen te krijgen en dat was ook een oorzaak waardoor zijn huwelijk op de klippen liep (gebrek aan communicatie)
We vormen nu een heerlijk gezin en het is helemaal goed. Ik zie ons samen oud worden, want ook zonder de kinderen is het mooi tussen ons.
Als ik niet gescheiden was, had ik nooit geweten dat dit bestond!
Mijn huidige man stond al langer op internet, en was min of meer geschokt door de dames die zich min of meer aanbieden en wat voor taal er wordt gesproken.
Ik zou zeggen, kijk er eerst eens rond, wees voorzichtig met het geven van persoonlijke info, maar wees wel eerlijk. Er zijn ook eerlijke, leuke, humoristische mannen die weten waar het om gaat in het leven!

Daan

Internetdaten!

Ik heb niet veel ervaring met internetdaten. Heb een paar weken op e-matching rondgekeken. Ik heb er drie leuke mannen leren kennen: eentje is een vrolijke kennis waarmee ik af en toe mail, de tweede is een goede vriend waarvan ik veel leer en de derde is de liefde van mijn leven. Ongelooflijk wat er los loopt in Nederland! De kans dat ik deze jongens/mannen IRL was tegengekomen was nihil geweest. Uiterlijk speelt wel een rol, maar charme is doorslaggevend.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.