Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

sneeuwvlok

sneeuwvlok

21-12-2009 om 22:56

Internetrelatie kost zoveel tijd

Ik heb iemand leren kennen via internet. We kunnen elkaar niet zo vaak zien dus houden we tussendoor contact via de mail. Hij mailt iedere dag trouw, soms wel twee keer. Ik heb een druk leven en kom er vaak nauwelijks aan toe, het begint als een verplichting te voelen. Is het normaal om zoveel te mailen? Doen jullie dat ook? Ik vind het echt lastig iets op te bouwen met jonge kinderen wederzijds en verplichtingen.

Groetjes

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jade

Jade

22-12-2009 om 12:59

Normaal?

Wat is normaal? Geen idee wat normaal is in internetland

Weet hij dat jij weinig tijd hebt om te mailen?

Ik denk

ik denk als jij het als verplichting ziet dat er iets niets klopt.of je vind hem niet leuk genoeg? of hij komt op het verkeerde moment in jouw ( drukke) leven,je bent er misschien nog niet aan toe?
mijn ervaring is totaal anders.
toen ik 9 jaar geleden mijn internet liefde ontmoette ,kon ik de hele dag aan niets anders denken dan aan hem,we mailden wel 6 x per dag,belden veel( soms 4 uur per dag),en als het kon (hij woonde 125km verderop en we hadden beiden kinderen)zagen we elkaar,soms alleen in het weekend,soms *spontaan *tussendoor.
we wilden maar 1 ding,bij elkaar zijn ,of in elk geval zoveel mogelijk contact met elkaar.
Nooit hebben we het gevoel gehad dat het *te veel* was,of dat we rustiger aan wilden doen,of erger dat het een veplichting was.
uiteindelijk zijn we na een LAT relatie van 2 jaar gaan samenwonen.
Vraag je eens serieus af,hou je echt van deze man? wil je echt met hem verder? of is hij *slechts* een gezellige bijkomstigheid in jouw drukke leven?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.