Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

anoniem

anoniem

02-02-2012 om 11:28

Moe van strijden

zucht ik word er zo verschrikkelijk moe van. altijd maar weer strijden om iets. of het nou omgang is of nu weer alimentatie. wanneer stopt zoiets nou?
ex heeft weer eens alimentatie niet betaald. ik zit te dubben, moet ik hem nou mailen of niet. verhoudingen zijn zeer slecht.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tigerfeet

Tigerfeet

02-02-2012 om 11:35

Anoniem

Als er een maand tussen zit dan kun je het LBIO inschakelen
tigerfeet

Fransien

Fransien

02-02-2012 om 13:02

Klein kind

Pffft, je ex lijkt net een klein kind. Ik heb mijn zin niet gekregen, dus dan zul jij het ook niet krijgen.
Als jij de alimentatie laat schieten, dan zal hij alleen maar minder vaak gaan betalen, want blijkbaar kan hij er onderuit. Bovendien zul je dan nog slechtere verhoudingen krijgen als je wel op je strepen gaat staan, want de vorige keer mocht hij wel overslaan.
Ik hoop dat je ex niet zo kinderachtig is, maar het is wel het beeld wat bij mij opkomt.

Mailen

Anoniem, gewoon mailen, blijf beleefd en zakelijk. Als je heel netjes wilt zijn kan je het in twee stappen doen. Stap 1: ik heb het nog niet gehad, kennelijk is er iets tussengekomen, graag nu even regelen. En dan na een week stap 2: nog geen reactie gehad en ook geen geld, heb het nodig, als je niet betaalt moet ik helaas het LBIO inschakelen en dat is voor jou ook onprettig.

Maar inderdaad wel erachteraan. Tenzij je geld zat hebt natuurlijk

Sterkte ermee

Temet

anoniem

anoniem

02-02-2012 om 13:39

Geld

geld zat heb ik helaas niet. ik heb het eigenlijk ook wel nodig, maar wil er niet om "smeken".

wij zitten nu in rechtszaken, dus heb al gezeur zat. ik wacht denk ik maar tot maandag en anders zal ik mailen.

Caitlynn

Caitlynn

02-02-2012 om 14:15

Rustig blijven

Doet hij dit soort dingen om jou op stang te jagen, om er zelf beter van te worden of is het, voor zijn idee, in het belang van de kinderen? Het werkt in elk geval het beste als je rustig en netjes blijft en zakelijk. Zoals Temet zegt. Natuurlijk ben je boos, maar dat zet je in je communicatie met hem opzij. Daar voel je je ook het prettigste bij. En korte metten maken als het mogelijk is. In dit geval kan je je strijd overdragen aan het LBIO. Laat hen maar met hem de strijd aangaan.
Mijn ex haalt overigens al bijna 10 jaar streken uit, die heeft er een sport van gemaakt, dus ik heb me er al in berust dat het nooit meer overgaat. Alhoewel, misschien als hij ooit een vriendin krijgt, en hij daar zijn aandacht op kan vestigen. Ik blijf hopen.

anoniem

anoniem

02-02-2012 om 14:32

Caitlynn

mijn ex heeft een vriendin. sinds die tijd is de strijd alleen maar verergerd. helaas!
strijd aangaan kan hij erg goed. hij vindt dat hij alimentatie aan mij betaald (lees voor mij) en niet dat hij betaald voor levensonderhoud van de kinderen.

rustig blijven en zakelijk heb ik in de loop van de jaren geleerd. echter zal het nooit wennen ben ik bang.

Caitlynn

Caitlynn

02-02-2012 om 15:12

Jammer

Dat is jammer, kan ik mijn hoop op die vriendin beter laten varen dus.

anoniem

anoniem

02-02-2012 om 15:46

Caitlynn

als hij een jaloerse bezitterige vriendin krijgt wel, maar misschien krijgt hij er een die hem kan laten inzien dat het zo niet kan.
hoop doet leven!!
ik blijf hopen dat hij ook inziet dat onze kinderen er op deze manier meer schade van ondervinden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.