Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

stortregen

stortregen

06-01-2010 om 01:14

Moeilijke momenten...even stoom afblazen

Nou, daar zit ik dan. Hartstikke laat en net alles klaargemaakt voor de driekoningen...want die komen hier vanacht (ik woon in Spanje). Vanavond zijn we naar de optocht wezen kijken....met papa, de spaanse oma, tante, en een stel vrienden van mij die ex-familie ook kennen en waarvan zoontje dikke vriendjes is met mijn zoontje.
Zoontje wilde niks liever dan dat papa bleef slapen, maar dat wilde zowel papa als ik niet, dus nu komt papa morgenochtend vroeg ontbijten...daarna naar het huis van de spaanse oma en ´s middags het huis van de spaanse opa (zijn ook gescheiden, zucht).
Ik hou vreselijk van mijn ex-familie, moet ook gaan, want heb voor iedereen kadootjes, en zij voor mij, heb een geweldige band met ze, ze zijn nog steeds mijn familie hier.
Maar ik zie er tegenop om de hele dag met mijn ex te moeten keuvelen, en waarschijnlijk komt zijn vriendin (die er dus al was toen wij nog samen waren) ook ´s middags.
Ik doe alles voor de lieve vrede en het genieten van mijn zoontje, maar ik vind het gewoon moeilijk. Het is of ook deze dag afstaan (want kerstdiner en oud en nieuw diner heeft zoonlief ook al met ex familie gedaan en ik dus elders) of deze dag maar even flink slikken en glimlachen....
Ik heb ondertussen zelf ook een nieuwe relatie, maar hij heeft ook een zoontje en is dus sinds vanavond ook happy familie aan het spelen met zijn ex....blijft er zelfs slapen....
Pff, en ik.....ben een beetje in de war van alles. Voel me ondanks al deze lieve mensen om me heen toch een buitenstaander....mis het echt om hier mijn familie te hebben op deze momenten....
Moest het gewoon even van me afschrijven, zal blij zijn als het lekker donderdag is en de rust weer wederkeert..
Nou, ga nu maar snel mijn bedje in....kan mijn energie morgen vast goed gebruiken.
thanx voor het luisterend oor
xxx Stortregen

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Stortregen

ik vind je een supermoeder,dat je dit allemaal voor je zoontje over hebt,daar mag je trots op zijn!

Roosje Katoen

Roosje Katoen

06-01-2010 om 11:40

Stortregen

Succes vandaag daar in Spanje! Lijkt me wel moeilijk hoor, om met dit soort dagen zo ver weg te wonen. Hopelijk valt het allemaal mee en kan je er toch ook van genieten!

stortregen

stortregen

06-01-2010 om 17:14

Tot nu toe....

Tot nu toe is alles nogal voorbeeldend gegaan. Papa was redelijk op tijd, en toen bij spaanse oma gefeest....oom en tante kwamen ook, dus volop kado´s en gezelligheid voor mijn zoontje...hij heeft volop genoten.
Nu ben ik lekker even alleen naar huis gekomen (ik woon dichtbij) om bij te tanken voor het bezoek aan spaanse opa. Zoontje is nu even met zijn papa mee. Het zal me benieuwen of zijn vriendin straks ook meekomt, maar voorlopig trek ik het gelukkig allemaal nog wel.
Maar het is en blijft raar, zo´n dag dat je weer gewoon met je ex en ex-familie de happy family uithangt....mijn zoontje (7 jr) vindt het geweldig!!
Vanavond neem ik hem weer lekker mee naar huis, en dan rollen we allebei uitgeput ons bedje in, en morgen ga ik denk ik maar lekker met mijn vriend lunchen, en weer even het "normale leven" proeven.
Bedankt voor jullie aandacht
liefs
Stortregen

Beo

Beo

06-01-2010 om 21:58

Klinkt best goed

Kijk, een scheiding is nooit leuk en heeft altijd onhandige situaties. Maar zoals jullie het oplossen lijkt me voor alle partijen het minst vervelend. Goed gedaan hoor meid!

Beo.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.