Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

co-ouderschapsmoeder

co-ouderschapsmoeder

12-09-2009 om 11:59

Onze vakantie

Lang niet op Ouders Online geweest, vandaar dat ik dit bericht over de vakantie nu pas plaats.

Wij hebben namelijk zoveel positieve reacties gekregen over de wijze waarop wij onze vakantie hebben ingevuld dat ik dit toch even wilde delen.
Ex had het idee dat het nog wat veel was voor ons kind (9 jr) om 2 verschillende buitenlandse vakanties te doen.

We hebben dat als volgt opgelost:
Hij is gestart met dochter 10 dgn, ik ben op zondagochtend ingevlogen, hij die zondagavond uit. We hebben dus soort van 1 dag samen gedaan (kan allemaal net zonder dat we in elkaars irritatie-zone belanden . Samen gelunched, bij het zwembad gezeten; was prima. Toen verbleef ik (in dezelfde kamer) 10 dgn met kind.

In onze omgeving en op vakantieadres veel lof voor deze oplossing. Voor iedereen was het een prima oplossing. Uiteraard realiseer ik mij dat dit niet bij iedereen zo kan, je moet redelijk on speaking terms zijn (en 't vinden van een adres waarop er op 1 dag in/uit gevlogen werd was voor 't reisbureau ook ff zoeken).

Wie weet een idee voor iemand voor volgend jaar.
Groeten.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
jacci

jacci

12-09-2009 om 12:13

Wij ook zoiets

Hier hebben we ook zoiets gedaan. De kids hebben een camping uitgezocht en ik heb 4 weken gereserveerd. Eerst ik 2 weken en de volgende 2 weken waren voor ex. Hij kwam zaterdag en ik ging daarna weg. Vouwwagen (en kids kon dus gewoon blijven staan.

Tinus_p

Tinus_p

12-09-2009 om 12:45

Heb t meer gezien

Deze zomer nog: Moeder had eerst elders in Z-Frankrijk haar twee kinderen opgepikt bij ex. Kinderen hoefden maar 100 km te rijden ipv 1000 heen en 1000 terug.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.