Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

amanda

amanda

08-06-2012 om 08:03

Opeens zegt mijn man dat hij weggaat

Afgelopen vrijdag zeg ik hem, ik ben er zo trots op dat ik je vrouw ben, 3 dagen later verteld hij mij dat hij weg gaat. Ik heb zo,n pijn want nooit was er een aanleiding dat we niet van elkaar hielden echt nooit.
En ik voel me zo verdomd alleen. Dit wordt mijn 2e scheiding waar 3 kinderen weer ded dupe van zijn.
Het voelt alsof ik het niet waard ben om iemands vrouw te mogen zijn......het voelt alsof ik stik.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Marianne

Marianne

08-06-2012 om 09:48

Knuffel

Ik kan maar 1 ding zeggen: probeer met hem te praten. Wat zijn zijn redenen?

Marianne

Vic

Vic

08-06-2012 om 11:24

Heft in handen nemen

Wat erg voor je! Heeft je man ook iets meer verteld over waarom hij weg wil, en hoe hij alles denkt te gaan regelen. Belangrijk is om (ook) zelf de regie in handen te houden en zorgen dat alles voor jou en je kinderen goed wordt opgelost, woning en inkomen. De emotionele klap moet je natuurlijk verwerken, maar het is voor niemand goed om lamgeslagen lijdzaam af te wachten. Daar heb ik veel vrouwen de dupe van zien worden.

amanda

amanda

08-06-2012 om 14:27

De reden

hij heeft mij al eerder bedrogen door meer dan een jaar vreemd te gaan op internet (zo ver ik weet zonder afspraakjes) toen was onze zoon 6 maanden oud. Hij heeft het gevoel dat hij nu weer de behoefte voel naar andere vrouwen. Hij heeft een sexuele opsessie in andere vrouwen .....

Tihama

Tihama

09-06-2012 om 10:55

Veel sterkte

Ik heb geen advies voor je, behalve wat Vic al zegt. Probeer ervoor te zorgen dat je alles zo goed mogelijk regelt voor je kinderen en jezelf.
Ik wil je wel heel veel sterkte wensen met deze klap.

Tihama

Waardering

Jammer dat je het zo op jezelf betrekt. Dat lijkt me niet handig.Je bijna ex-man is gewoon eerlijk. Hij geeft de voorkeur aan het volgen van zijn biologie. En je realiseren dat er ook een leven is zonder een man of een partner. Er is familie, vrienden, je kinderen, collega's en jezelf. Heb het goed met jezelf. Gun jezelf de ruimte. En laat je waardering voor jezelf niet afhangen van zo'n relatie. Bij mijn tweede huwelijk vroegen ze mij of ik nu gelukkig ging worden. Inmiddels had ik ontdekt dat mijn geluk niet in het huwelijk zit. Als het fijn is met een partner dan is het een zeer gewaardeerde toegevoegde waarde, maar mijn geluk hangt er niet meer vanaf.
Heb het goed met jezelf en je kinderen. Ondanks de komende tijd die beslist lastig en verdrietig zal zijn. Zoek mooie ervaringen met je kinderen en jezelf. Dat gun ik je.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.