Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Mama

Mama

21-01-2009 om 15:11

Oppas mee op vakantie

Hallo,
Ik ben een alleenstaande moeder van twee kids. Nu wil ik graag op vakantie gaan naar het buitenland, maar om zelf ook wat rust te krijgen wil ik een oppas meenemen. Is dit raar? Heeft iemand hier ervaring mee? Zijn er dingen waar ik aan moet denken? Ik wil er eigenlijk niets aan uitgeven, dus de oppas ook de gelegenheid bieden om (gratis) vakantie te hebben.
Ik hoor graag jullie mening!!

Groetjes
Mama

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
carena

carena

22-01-2009 om 09:56

Geweldig idee

Ik vind het een geweldig idee. Een alleenstaande moeder heeft ook recht op vakantie. En als je dan in de positie bent om een oppas mee te nemen, waarom niet?

Ik ga zelf nooit op vakantie, maar als iemand vraagt of ik mee wil als oppas?? Heel graag!

Heel lang geleden

Ooit, in de grijze oudheid, paste ik (toen 18) op een tweeling van toen twee jaar, waarvan de ouders uit elkaar waren. Ik zou toen ook meegaan met vakantie met moeder en de kinderen. Afspraken gemaakt, koffers gepakt, paspoort verlengd, vriendinnen uitgezwaaid... en toen kwam pa weer terug en nam mijn plaatsje in. Ik baalde! Dus als je iemand vraagt, zolang van tevoren, zorg dan wel dat het ook echt doorgaat. Ik heb echt een rotzomer gehad, iedereen was weg en ik zat thuis.

Marilene

Marilene

28-01-2009 om 20:24

Ook gezellig!

Fantastisch idee!
Zelf neem ik een meisje van 20 mee voor de gezelligheid. Ik heb namelijk alleen twee zonen (10 en 16 jaar). Zij vindt het echter zo leuk om mee te gaan dat ze het ook gewoon zelf betaalt.
Dit drukt de kosten bij mij omdat je in een accomodatie voor vier personen weer minder per persoon betaalt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.