Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Vera Driessen

Vera Driessen

12-04-2011 om 14:59

Oproep: gescheiden en steeds gedoe met je ex-partner?

[ Betaald bericht ]

Je bent een tijdje geleden gescheiden, maar nog steeds loopt het niet lekker met je ex-partner. Afspraken uit het ouderschapsplan worden niet nagekomen en over en weer zijn irritaties. Herkenbaar?

Tv producent Endemol wil over dit thema een serie tv-programma’s maken. Hierin worden gescheiden stellen die met elkaar overhoop liggen bij elkaar gebracht. Onder begeleiding van professionals ontstaat er een nieuwe situatie waar beide partijen zich prettig bij voelen.

Voor de ontwikkeling van dit programma ben ik op zoek naar gescheiden stellen die niet met elkaar door één deur kunnen. Stellen die op een openhartige manier over de omgang met hun ex-partner willen praten. Wie durft? Het is dus nog niet zeker of dit programma ook daadwerkelijk gaat uitgezonden worden.

De stellen zijn één dag bezig met filmen en in de plaats daarvoor krijgen ze mediation aangeboden of een financiële vergoeding.

Interesse? Bel me of mail me:
[email protected]
tel.: 020 - 893 13 23
mobiel: 06 - 41 50 35 24

Alvast bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
donderkopje

donderkopje

13-04-2011 om 21:16

Welke zender en welke presentator?

Aangezien Endemol vooral van het grote amusement is (lachen man, zo'n echtscheiding lijkt het me evident om aan te geven voor welke zender of omroep dit beoogd is en vooral: wel presentator (redactie) gaat zijn inhoudelijke licht op de problematiek schijnen? Martijn Krabbe? Wendy van Dijk? Of een no-know blondje dat nog bezig is uberhaupt zichzelf te vinden laat staan een langdurige relatie te onderhouden, kinderen te krijgen, en te weten wat er speel als je na het grote verdriet van een mislukte relatie ook nog eens de slecht geregelde brokstukken van een echtscheiding ten overstaan van Nederland uit de doeken moet doen...

MRI

MRI

15-04-2011 om 09:48

Voorstel voor vera driessen

Laat Donderkopje het programma presenteren
!

Vera Driessen

Vera Driessen

15-04-2011 om 13:48

Hey donderkopje

Om meteen je vraag te beantwoorden: RTL4 gaat het uitzenden. De presentator is nog niet bekend omdat we op dit moment met een pilot bezig zijn. Je kunt van me aannemen dat de uiteindelijke presentator/presentatrice een persoon is met genoeg levenservaring. Wendy van Dijk zou een goede zijn. Martijn Krabbe ook.

Het programma zet eerst in kaart wat het probleem is van het gescheiden stel. Wat staat er in het ouderschapsplan, waar gaat het niet goed, hoe wordt daar over gecommuniceerd? Vervolgens gaat het stel met professionals aan de slag die het gescheiden stel helpt. Het is echt de bedoeling dat het stel eruit gaat komen en daar wordt ook alle tijd voor genomen.

Maar de zender bestelt geen programma zonder een goede pilot. Daarom ben ik nu op zoek naar een of twee stellen die mee willen doen met de pilot. Je bent een dag bezig. Tijdens die dag vertel je over je relatie. Wat er niet goed gaat en wat je zou willen veranderen. Daarvoor in de plaats krijg je mediation aangeboden of een financiele vergoeding.

Ken jij misschien mensen die mee zouden willen doen?

Groet,

Vera Driessen
E: [email protected] T.: 06 41 50 35 24

Vera Driessen

Vera Driessen

15-04-2011 om 13:54

Wellicht is donderkopje geschikt

Hey MariaRosa,

Ken jij misschien stellen die mee willen doen met de pilot. Het wordt echt een geweldig programma waar zowel de gescheiden stellen als stellen die gescheiden zijn en op de bank zitten te kijken wat aan hebben. We zetten namelijk eerst het probleem in kaart en daarna gaan we het onder begeleiding van professionals oplossen. De insteek is heel serieus en Endemol wil alles uit de kast halen om het stel weer goed te laten communiceren.

Maar voordat het programma er komt, moeten we eerst twee goede stellen hebben die mee willen doen aan de pilot. De stellen zijn een dag bezig met filmen. Ze vertellen op camera wat niet goed gaat met hun ex-partner en wat ze willen veranderen. Daarvoor in de plaats krijgen ze mediation of een financiele vergoeding.

Ken jij niet een gescheiden stel dat mee wil doen?

Groet,

Vera Driessen
E: [email protected]
M. 06 41 50 35 24

schoevie

schoevie

15-04-2011 om 16:32

Vera

Je zegt dat het "echt een geweldig programma" wordt. Ik snap dat je je eigen werk niet wilt afvallen, maar
a. je maakt het op het leed van anderen
b. ook als door jullie interventie de situatie verbetert, zadel je nog steeds kinderen ermee op dat hun ouders en mogelijk zijzelf ook met hun vuile was op TV komen.

Ik vind dat iedere gezonde ouder met gevoel voor de privacy je 'hulp' zou moeten afwijzen. De gevolgen voor de kinderen zijn niet te overzien.

Netel

Netel

16-04-2011 om 16:01

Help, mijn man zijn huwelijk niet redden.

Na programma's als "help, mijn man is klusser", "help, mijn man kan niet dansen" is dit de nieuwste loot aan de TVstam die jankemodrama heet.

Netel

Netel

16-04-2011 om 16:05

Help, ik kan niet op de juiste knopjes drukken.

Titel zegt het al
Ik was nog niet klaar met mijn reactie.

Ik word een beetje erg treurig van al dat zielige gedoe van mensen die de camera's nodig hebben om conflicten tot een goed einde te kunnen brengen.
Burenruzies, huwelijksconflicten, opvoedproblemen kunnen pas opgelost worden als eerst de problemen worden uitgelicht middels een dramatisch in elkaar gezet voorstuk, dan komen de tranen, dan de deskundige en dan komt het allemaal goed.
Wat is de meerwaarde hiervan? Qua informatie steek je niks op, enkel je lust naar sensatie wordt bevredigd.
Bah.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.