Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Truusje

Truusje

19-01-2009 om 10:50

Papa heeft een logee

Mijn dochter is het weekend bij haar vader geweest en kwam met het verhaal thuis dat X twee nachtjes bij papa had gelogeerd. Op mijn vraag wie X is antwoordde ze 'het vriendinnetje van papa'. Ik ga er vanuit dat mijn ex weloverwogen zijn beslissingen neemt en het belang van onze dochter voorop stelt maar ik had het ook wel leuk gevonden als ik vooraf even was ingelicht. Is dat heel vreemd? Hij heeft nog twee andere vriendinnen maar die blijven vziw niet slapen. Ik vrees dat ik er weinig tegen kan doen als dat wel het geval zou zijn, toch?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tinus_p

Tinus_p

19-01-2009 om 11:28

Adem in, adem uit, laat lossss

En in het kader van: het glas is halfvol ipv halfleeg: Wees blij, deze logee had ook voorgesteld kunnen worden als 'de nieuwe mama'. Of je dochter vertelt dat ex elke twee weken een andere logee heeft. Of ze klaagt dat ze niet kan slapen omdat papa zo luidruchtig met de logee knuffelt. Of....

Je doet er niks aan

Je doet er inderdaad niks aan. Dochter is inmiddels een maand of wat voorgesteld aan nummer zoveel. Ik vind het allemaal best, mits de dames haar met respect behandelen en haar vader toeziet op haar veiligheid. Dus niet, zoals één dame flikte, dochter een pak slaag geven omdat ze iets niet deed wat dame wilde en ook niet, zoals een ander, het kind van toen twee jaar op schoot nemen in de auto op de voorstoel. Bij de dame met de losse handjes heb ik dame zelf uitgekafferd, bij het autotafereel heb ik ex aangesproken en hem gemeld dat hij het kind pas weer meekreeg als hij een deugdelijk stoeltje in de auto had. Einde discussie. Zolang het logeetje van je ex normaal doet heb je het maar te slikken, doet ze dat niet, dan mag je er wat van vinden.

Trouwens

Trouwens, Truusje, hoe oud is je dochter?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.