Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

welniet

welniet

02-02-2012 om 13:43

Rechtbank ivm mishandeling

ik ben mishandelt door mijn exman. ik heb aangifte gedaan. lagen al meerdere meldingen. ik durfde nooit concreet aangifte te doen namelijk.
nu heeft ex voorstel van officier afgewezen en wordt gedagvaard. wie heeft hier ervaring mee?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Caitlynn

Caitlynn

02-02-2012 om 14:50

Voor zover dat ik ervaring heb dat ik ook ben mishandeld. De politie achtte het niet bewezen, ondanks blauwe plekken, bloeduitstortingen en schrammen. Sterker nog, de desbetreffende agent stelde relatietherapie voor. Ik ben bij de huisarts geweest die een uitdraai en verslag van de verwondingen, en de mogelijke herkomst daarvan, heeft gemaakt en mij heeft geadviseerd om alsnog naar de politie te gaan en er werk van te maken. Dit heb ik nooit durven doorzetten. Ik vind het dus heel wat, dat jouw ex gedagvaart is. Ik hoop dat er genoeg bewijslast is om hem te laten boeten voor wat hij jou heeft aangedaan. Want je hebt niet alleen de fysieke schade, maar ook psychische schade, waar je niet zomaar vanaf komt. Ik heb nog jarenlang de bibbers voor mijn ex gehad, ook op momenten dat dat helemaal niet nodig was. Uiteindelijk ben ik wel over die angst heengegroeit, nu vind ik hem eigenlijk een trieste man.
Ik wens je heel veel sterkte toe.

welniet

welniet

02-02-2012 om 15:14

Caitlynn

ik heb al vele meldingen tegen hem liggen. ik durfde ook nooit aangifte te doen ivm escalatie. wat zou hij dan wel niet doen. en eventueel de kinderen aandoen? de agent waar ik contacten mee had wist van mijn zorgen. dus is heel traject van meldingen aan vooraf gegaan. misschien dat men zwaar weegt dat er kinderen bij waren?