Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Tuinstoel

Tuinstoel

13-08-2012 om 20:13

Terug van vakantie

een tijdje geleden heb ik hier de vraag gesteld wat ik toch zou doen met de zomervakantie. Het was nog maar net bekend dat mijn man en ik gaan scheiden en eigenlijk zat ik al direct met de vraag wat ga ik doen met kinderen doen in de zomervakantie. Mede dankzij de tips hier heb ik een zeilreis geboekt op de Wadden. Ik wil even hier melden dat we vorige week een fantastische week hebben gehad. De kinderen vonden het geweldig en zelf heb ik ook genoten. Dit weekend zou ik alleen zijn. De vakantie met hun vader begon direct erna en vrijdag dacht ik....krijg wat, ik boek gewoon een weekendje bij. Het wordt prachtig weer. Dus vrijdag heb ik de kinderen naar huis gebracht zoals afgesproken en zaterdagochtend ben ik weer ingescheept voor twee prachtige zeildagen.
Tipgevers hier, nogmaals ontzettend bedankt! Het was de ideale combinatie van wat doen met de kinderen, genieten, afwisseling. Echt ideaal vond ik als je alleen met de kinderen bent.

groet Tuinstoel

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Jee

Geweldig tuinstoel, dat je zo genoten hebt. Ik voel het tot in het puntje van mijn tenen. Helemaal blij.

Tsjor

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.