Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

evenanno

evenanno

18-06-2010 om 20:56

Uit elkaar.... ex wil nu terug

Mijn ex en ik zijn in maart uit elkaar gegaan, op zijn initiatief. Ik ben hier heel verdrietig over geweest, heb uiteindelijk een knop omgezet en ben verder gegaan met mijn leven.
Ik ben niet het type om onder mijn dekbed te gaan liggen, en het leven gaat weer door.
Nu, 2 weken geleden, begon ex weer met contact te zoeken. Hij heeft zich gerealiseerd dat hij niet gelukkig is zonder mij. Urenlang gepraat, en de gevoelens zijn er echt nog wel. Nu hebben we besloten voorlopig te gaan LAT-ten en dan met behulp van een therapeut bezien of er voldoende basis is om door te gaan.
Het klinkt natuurlijk allemaal fantastisch. Zeker nu er nog zeker heel veel gevoel is, en ex is echt 360 graden omgedraaid (met nieuwe inzichten van coach). Echt, ik weet niet wat er met hem is gebeurd maar het lijkt een totale metamorfose. Ik wil hem heel graag terug, maar ben zo gekwetst toen hij er een punt achter zette, dat ik het ook ontzettend beangstigend vind allemaal.
Hij kan leven met het feit dat ik mijn vertrouwen nog niet terug heb, en wil me daar alle tijd en ruimte voor geven. Hij is gaan inzien dat hij het niet goed heeft gedaan in onze relatie en het roer gaat om.
Nou ja, hetklinkt allemaal te mooi om waar te zijn. Nu vind ik het echt moeilijk om mij hier 100% in te geven. Hoe kan ik het vertrouwen terugwinnen in onze relatie? En kunnen mensen echt veranderen?
Ben een beetje in mixed emotions.....

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Nieuwe man

Kun je hem misschien zien als een nieuwe man waar je misschien verliefd op zou kunnen worden? En de oude man als ex uit het verleden? Kun jij wel de knop omzetten? Kun jij wel veranderen? Als jij dat kunt verandert er heel veel.

Tsjor

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.