Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Els

Els

31-08-2011 om 15:47

Uit elkaar maar wel in één huis, wie ook?

Ik denk er al langer over om een punt achter onze relatie van meer dan 25 jaar te zetten. Man heeft autistische stoornis en dat wordt de laatste jaren met ouder worden steeds duidelijker en hij leeft alleen maar in zijn eigen wereld. We hebben ook al jaren niks meer samen ook geen intimiteit.
Ons huis is klein, dus geen extra kamer (de kinderen zijn nog niet uit huis) Ik wil toch heel graag hier blijven wonen. Bovendien kan ik nergens anders heen. Heb een piepklein inkomen en het huis is van mijn man.
In feite heb ik al lang een met hem geen relatie meer en wonen we in één huis. Ik doe al jarenlang de huishouding en de opvoeding alleen. En hij profiteert van een schoon huis, schone was en iedere dag eten op tafel. Voor hem is dat genoeg. Maar voor mij echter niet. Ik mis veel op sociaal/emotioneel gebied en kijk uit naar een andere partner.
Weggaan is echt geen optie. Kan het niet betalen en voor de kinderen een enorme verandering.'
Zijn er hier mensen die ook geen relatie meer hebben en nog wel bij elkaar wonen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Monet

Monet

31-08-2011 om 16:11

Pfff

Dat lijkt mij echt onmogelijk, zeker als het huis ook nog eens klein is. Hoe zie jij het voor je? Je blijft je oude rol houden en maakt alles schoon en kookt? En wat doe je met een nieuwe partner.......die mag gezellig mee-eten? Als ik jou was zocht ik heel snel een baan, schreef me in voor andere huisvesting, en begon op een eigen plek lekker opnieuw.

Caitlynn

Caitlynn

31-08-2011 om 20:20

Goed over nadenken