Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Tigerfeet

Tigerfeet

19-03-2012 om 19:12

Updeet

Vandaag bij de advocaat geweest, het gaat er dus van komen. een bodemprocedure met inschakelen van raad van kinderbescherming etc etc etc Nu voor de advocaat alles op papier aan het zetten.
Ben wel benieuwd(niet helemaal het goede woord) wat er op mij af gaat komen
tigerfeet

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

19-03-2012 om 19:53

Poehee

dat is wel heftig hoor. Heel veel sterkte.

Roosje Katoen

Roosje Katoen

19-03-2012 om 20:26

Oei

Je krijgt het niet voor niks zeg. Hopelijk pakt alles goed voor je uit. Veel sterkte!

Caitlynn

Caitlynn

20-03-2012 om 14:27

Pfff

Ik heb net zoiets achter de rug, we zijn in afwachting van de uitspraak van de rechter. Stel je erop in dat het heel lang, te lang, gaat duren. Zorg voor een praatpaal waar je af en toe tegen aan mag schoppen. Want het geeft hoe dan ook gezeur, waar je niet op zit te wachten.
Veel succes en geduld toegewenst! Ik hoop voor je dat het je brengt wat je er van verwacht.

Ely

Ely

20-03-2012 om 21:09

Pfoe

Heel veel sterkte!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Tigerfeet

Waarvoor is de Raad ingeschakeld? Voor bepaling hoofdverblijf of voor het vaststellen van omgangsregeling?

Raad

Is de Raad wel ingeschakeld? Je zegt "bodemprocedure met inschakeling RvK", maar of er een raadsonderzoek plaatsvindt wordt pas duidelijk als de rechter een (tussen)uitspraak doet.

Wel zit de Raad vziw standaard bij die zittingen, om een standaardpraatje over gezamenlijke verantwoordelijkheid en goede communicatie te houden.

Dus de Raad is er wel altijd bij, maar dat wil niet zeggen dat er ook standaard een onderzoek wordt gelast.

Groeten,

Temet

Tigerfeet

Tigerfeet

22-03-2012 om 18:47

Thanks temet

Mijn advocaat vertelde dat aan mijn oudste met name wel zijn wensen wordt gevraagd. Het gaat om een goeie omgangsregeling waarbij ex en ik het niet eens zijn hoe die ingevuld word. We zullen het zien. We hebben ook een tussentijdse oplossing voorgesteld maar daarvan heb ik nog niets vernomen.
Heel misschien komt er wel een kort geding omdat hij papieren niet ondertekend.
Tigerfeet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.