Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Vakantie

Hij doet t nu wel. Dus hierbij mijn vraag. Wie heeft er ervaring met alleenstaande ouder vakanties. Ik ben op zoek naar tips. Wil graag met de kinderen op vakantie, maar helemaal in mijn eentje is ook zo wat. Wel leuk om wat aanspraak met 'lotgenoten' te hebben..

Bedankt voor t meedenken alvast.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Willma

Willma

09-03-2009 om 12:26

Alleenstaande oudersvakantie

Hoi Wauwsie,
vorig jaar ben ik ook alleen met mijn kids op vakantie geweest en omdat ik ook niet helemaal in mijn eentje wilde heb ik een reis geboekt via Cirkel. Zij organiseren speciaal eenoudervakanties. Ik vond het zeer geslaagd. Met een groep allemaal eenoudergezinnen op een comping, je kunt dingen samen doen of niet, je hebt aanspraak, voor de kinderen wordt van alles georganiseerd, maar ook vrijblijvend. Er zijn ook eenoudervakanties bij Estivan en Labyrinth, deze organisaties weet ik zo uit mijn hoofd. Succes ermee!

amk

amk

09-03-2009 om 13:50

Wat ook kan

en dan heb je niet het alleenstaande ouder gezeur (is ook wel eens fijn) is een gewone groepsreis.
Ik ben net terug van een groepsreis met Djoser junior voor de allerkleinsten (1-5 jarigen) naar Zuid-Afrika.

Ik vond het juist fijn om na 2 jaar met Cirkel nu eens niet 's avonds over alleenstaand ouderschap te hoeven kletsen. Niet dat dat altijd gebeurt overigens maar mijn 2e reis met Cirkel was wel zo. Het is sterk groepsafhankelijk natuurlijk.

Verder heb je in nederland een aantal campings met alleenstaande oudervelden. Hier is de omgang toch wel iets anders als op de gewone velden. De ouders zoeken elkaar veel meer op omdat je anders zo alleen voor je tent zit. Gezinnen zijn dan gezellig "met elkaar".
Een voorbeeld hiervan is camping 't Klumpke in Neede. Hier heb ik vorig jaar ook gecampeerd en het is mij prima bevallen. Ik wil dit jaar weer.

groet,
Angela

Hier ook cirkel

Wij hebben vorig jaar een topvakantie gehad met Cirkel. Ik heb echt in tijden niet zo gelachen. En we hebben het geen moment over alleenstaand ouderschap gehad. Wel lekker uit geweest, naar een badhuis geweest en naar de markt, terwijl de kinderen een superleuke tijd hadden met het animatieteam. Alles mocht, niks moest en niemand klaagde. Heerlijk! Ik vond het alleen wel prijzig. Het was elke cent waard, maar ik heb er niet elk jaar geld voor!

Cirkel

Ook wij gaan dit jaar met Cirkel op vakantie. Eerder zijn we al eens meegeweest naar locaties in Nederland. Dit jaar voor het eerst naar Italië....en ik ben heel nieuwsgierig hoe dit zal gaan.

Groetjes
Yffie

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.