Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Aileen

Aileen

24-04-2010 om 21:55

Vakanties verdelen, hoe?

De titel zegt het al: asexman en ik moeten de vakanties gaan verdelen voor het convenant ik vraag me af 'hoe je dat nou moet doen'. We komen op dit moment niet uit het verdelen van de dagen door de week, laat staan de vakantiedagen. We zijn daarover dus nog aan het bakkeleien. Maar de zomervakantie komt er al snel aan, asex wil gaan reserveren en zijn weken vaststellen. Alleen: hoe regel je dit?
Ik ben zelfstandig onderneemster en kan de vakanties van de kinderen in principe helemaal vrij plannen; dat deed ik tot voordat we gingen scheiden dus altijd.ik was er in hun vakanties.
Ook op vrije dagen op de scholen van de kinderen nam ik vrij en/of werkte ik over op andere dagen.
Asexman heeft veel minder vrije dagen, voor de zomervakantie 3 weken,terwijl de kinderen dus 2 maanden vrij zijn...
Hoe moeten we dit nou verdelen? Hoe doen jullie dat?
Asexman wil de kinderen op kamp sturen in 'zijn week'.
Hij vindt dat de vakanties het best verdeeld kunnen worden over hele weken.Maar met die ene week ben je er niet.
Ik wil best zijn weken dan opvangen en mijn werk erop aanpassen, maar dat wil hij niet omdat het zijn weken zijn.
dank alvast weer voor jullie reakties!
Aileen

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
jacci

jacci

24-04-2010 om 22:51

Verdelen