Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Vervreemding van mijn kinderen

Dag iedereen,
Ik heb nood om eens mijn verhaal te vertellen. Na 27 jaar huwelijk , eigenlijk na 27 jaar strijden om graag gezien te worden, ben ik sedert 2 maanden officieel gescheiden met onderlinge toestemming. van die onderlinge toestemming moeten jullie je niet teveel voorstellen. Ik kon zijn medewerking verkrijgen door een klein deel van "zijn" geld achter te houden. Ik vond , en vind dat nog altijd, laag van mezelf maar omdat ik weet dat mijn expartner zo gehecht is aan het materiele zat er niets anders op om via een subtiel dreigement een EOT te verkrijgen.
Ik zou zo graag eens mijn verhaal vertellen maar ik ben bang dat dit ellenlang zal worden.
Ik zal het heel kort houden, beloofd.
16 was ik toen ik met J (expartner) verkering kreeg die 6 jaar duurde. Ik studeerde af als verpleegkundige en omdat wij niet echt wisten wat verder te doen met ons leven nam ik het besluit dan maar te trouwen. "Ja zeker?" was zijn antwoord. De vrijdag getrouwd en de maandag erop ging ie werken, tot soms een 20 uur per dag ! Toen wist ik al :" dit is niet normaal"..De komende 27 jaar was zijn gedrag negeren en vermijden om zo alle discussies uit de weg te gaan. Mijn gedrag was roepen, dominant zijn, smeken, huilen, lief zijn kortom alles om toch maar een echt liefdevol smanezijn en samen delen te bekomen. Ik heb 3 kinderen. dochter van 24, 1 zoon van 22 en 1 zoon van 19. Ik heb alleen ingestaan voor de opvoeding, ik werkte als verpleegkundige (nu al 26 jaar), heb ook smane met hem een frietshop uitgebaat in het weekend, etc... Ik durf stellen: ik voelde mij op het laatst de slaaf van gans het "gezin", de zondebok.