Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Weer terug

na twee maanden bij vader is weer terug gekeerd op het veilige nest mijn 13 jarige zoon. Hij was 3 weken in het ziekenhuis, 7 kilo afgevallen, een darmverstopping, ontsteking, maag van streek, alles door de stress! Door consequent te zijn, regels te handhaven en altijd de deur open te houden heeft hij gekozen voor stabiliteit. Eens in de twee weken een weekend naar vader want : als alles altijd maar mag en ik het zelf moet weten gaat het niet goed mam.
Mag ik even een vreugdedansje?????

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
MRI

MRI

03-12-2008 om 19:57

Yess!

Mag ik je feliciteren? Ik had toen zo met je te doen, lijkt me afschuwelijk. Maar eerlijkheid duurt het langst. En respect voor je houding hoor! Nu maar we even aan elkaar wennen en toch ook maar genieten van die paar jaar tot hij echt kan uitvliegen en op zichzelf gaat staan.

amk

amk

03-12-2008 om 22:20

Joepie

Wat goed, en wat fijn. Dat noem ik nog eens een schoenkadootje!

Jou feestdagen kunnen niet meer stuk.
Geniet er van.

Angela

Prulletje

Prulletje

03-12-2008 om 23:09

Goed zeg!

Wat goed! Gefeliciteerd!

Prulletje

Roosje Katoen

Roosje Katoen

04-12-2008 om 11:50

Super!

Gefeliciteerd! Dat zijn de betere berichten!

anne-mei

anne-mei

05-12-2008 om 17:40 Topicstarter

Rozengeur?

Maar het is natuurlijk niet allemaal rozengeur en maneschijn.
We moeten wel weer aan de situatie wennen. Wat ik bij mezelf merk is dat ik ontzettend gespannen ben.Mijn 16-jarige dochter riep bij de terugkeer van haar broertje"als hij hier weer komt dan ga ik".
Toen ik haar zei dat dat een keus kon zijn maar dat ze dan wel haar folderwijk moest verplaatsen en nog meer praktische zaken moest regelen werd het anders.we hebben een goed gesprek gehad en wat afspraken gemaakt. Maar dat onrustige gevoel blijft. natuurlijk komt er ruzie, worden ze boos en gaan ze schelden en dreigen. ik hoop alleen dat ik voor de tijd kans heb gezien mijn batterij weer op te laden want nu kan ik het even niet meer hebben. Omdat mijn dochter met boosheid zit heb ik haptonomie en een psycholoog ingeschakeld. Voor mezelf heb ik ook een praatpaal geregeld en zoonlief heeft in het ziekenhuis al wat gesprekken gevoerd.
Denk niet na een scheiding dat na het scheiden het allemaal voorbij is! Nee, dan begint het pas. Want voor kinderen is scheiden vreselijk, een continu loyaliteitsprobleem en een confrontatie met de tekortkomingen van een ouder.Want verdoezelen gaat nu niet meer.
Moe, moe, intens moe, maar goed alles gaat over, uiteindelijk worden ze een keer 19 of zo. Dan komt mijn tijd!!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.