Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

karin

karin

20-12-2010 om 21:45

Baby 3 mnd buikgriep? kan dat 1 week duren?

Ons dochtertje van 3 maanden heeft sinds vorige week di. buikgriep(vermoed ik),nu las ik dat ze bij diarree wel 10 tot 15 luiers per dag moesten produceren,maar ik denk die van mij 5 a 6 keer,ik heb hierboven ook al een vraag gesteld over buikgriep,maar ben weer begonnen met
werken en het zit me niet lekker,s'nachts er 2keer uit de hele week,dan leg ik haar aan,drinkt ze een beetje en dan weer een spuitpamper(geef ook kv,want weet dat je van bv spuitluiers hebt)maar nu is het echt dunne gele ontlasting met slijm,ik denk dat ze buikpijn/krampjes heeft want als ik r s'nachts een beetje voed(normaal slaapt ze door)prduceert ze vaak een pamper en daarna slaapt ze weer een aantal uren!
Wanneer zouden jullie terug gaan naar de dokter,ik geef nu 3 weken kv(wel hypoallergeen) bij,3bv en 2kv,want denk ook wel eens aan een allergie of heb je dan meer symptonen!
(assistente zei zolang ze goed drinkt(doet ze niet altijd,maar vaak daarna een pamper vol en dan heeft ze dus daarna weer eerder honger)en natte pampers heeft,maar het moet toch geen 2 weken duren?
Morgen heeft ze het dan 1 week)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
m@ss

m@ss

21-12-2010 om 21:03

Ik zou

zo voor de feestdagen zeker even langs gaan bij de HA. Al is het alleen om gerust te stellen.
Je kunt voor de krampjes de kv met rooibos of venkel thee aan kunnen maken. Wat ook heel goed helpt bij krampjes is cinnababy van vsm. Kun je misschien de krampjes mee verminderen waardoor ze beter kan slapen. Met slecht drinken altijd oppassen met uitdroging. Misschien kun je tussen de voedingen door nog wat water geven. Ik ben niet thuis in de allergie kwaaltjes misschien dat iemand daar nog op komt reageren.

succes!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.