Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Jacoline29

Jacoline29

24-09-2010 om 07:38

Blijf hoesten na verkoudheid

hallo
Toen de scholen in Noord-Holland weer begonnen na de vakantie ben ik snipverkouden geweest.Daarna bleef ik na opknappen hoesten en deden alle holtes zeer.Ik heb een kuur gehad,daar knapte ik verder van op,maar ik blijf regelmatig slijm ophoesten,geen koorts.
Hoe lang kan dit hoesten aanhouden na een verkoudheid?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Jacoline

Mijn ervaring is dat dit hoesten soms nog wel wat weekjes kan aanhouden voordat je er helemaal vanaf bent. Vind ik ook altijd erg vervelend. Langzamerhand merk ik dan dat het vooral 's morgens nog ophoesten van slijm is en op zekere dag bedenk je, hee, het is over! Dat duurt soms wel even inderdaad en zo te lezen heb je het nogal te pakken gehad omdat je ook een kuur hebt gehad.
Sterkte!
Vonda

Naar de dokter

met in jouw achterhoofd natuurlijk altijd de gedachte ´als het maar niet een uitzaaiing is´ (tenminste, dat lijkt mij iets wat bij mij zou spelen) zou ik zeker nog even laten luisteren (en/of een foto laten maken)

Met verminderde weerstand (zoals bij jou) is het wel wat normaler dat je wat langer nodig hebt om te herstellen, maar voor je gemoedsrust zou ik ´t zeker even laten bekijken

Jacoline29

Jacoline29

24-09-2010 om 10:07

Mien en huisarts

mien,19 aug heeft de oncoloog alles na gekeken en mij goedgekeurd.Er zijn in februari al geen uitzaaiingen in de lymfe gevonden(1e klier),heb 6 kuren gehad mocht er wat rond hebben gezweefd,dan is dat kapot gemaakt,heb nu hormoon therapie.Chemo's zijn preventief geweest.idd je hebt in je achterhoofd als het maar niet..,terwijl je weet dat het eigenlijk niet mogelijk is.

Heb toch huisarts gebeld en tussen 15:00-16:00 terug bellen.

Jacoline29

Jacoline29

24-09-2010 om 16:43

Huisarts

mijn antibioticakuur is met 5 dagen verlengd om het laatste restje ontsteking weg te halen.Vooral 's ochtends komt het van heel diep en komen er vieze klodders uit(sorry dames en ev heren)
Leuk hoor naweeen van een stomme verkoudheid.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.