Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

ayla

ayla

23-01-2011 om 09:58

Bloedneus na operatie

afgelpen dinsdag is mijn neustussenschot recht gezet en zijn mijn bijholtes schoongemaakt, vrijdag zijn de watjes erut gehaald. Het probleem is dat ik aan 1 kant een bloedneus blijf houden, echt bloed, geen wondvocht. tuureluurs wordt ik ervan. Ik twijfel of ik het noodnummer moet bellen vandaag of tot morge moet wachten. Het is niet superveel maar ik ben wel continu met tissues in de weer. Ik heb al gekoeld, isjes gegeten in de hoop dat het stolt maar het helpt niet

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Toch bellen!

Ik denk dat je toch moet bellen! Leg het (telefonisch) uit en vraag advies,voorgescheidenis erbij vertellen.
Ik heb ooit zoiets gehad,ook kleine operatie en al 3 dagen geleden bleek de wond geknapt te zijn (hechting los,terwijl ie allang gestold dus vast had moeten zijn).
gewoon voor de zekerheid. Mij werd verteld dat als ik had gewacht...de wond zeker verder was gaan scheuren en het steeds erger (en dus weer opnieuw beginnen) was geworden.
groeten albana

Fiorucci

Fiorucci

23-01-2011 om 12:19

Ja bellen

Het is toch een nabloeding, en bij nabloeding wordt altijd geadviseerd te bellen.

ayla

ayla

23-01-2011 om 21:40

Bedankt en...

ik heb de arts vanochtend gebeld, volgens hem kon het niet veel kwaad als het bij die hoeveelheid zou blijven, wel moest ik morgen langskomen op het spreekuur. In de loop van de middag is het bloeden echter alsnog vanzelf gestopt. Mijn neus zit nu vanbinnen wel vol met korstjes maar dat is bijzaak. Nu hopen dat het zo blijft.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.