Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Elisa Gemani

Elisa Gemani

12-09-2008 om 16:44

Borstkanker vriendin


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
MargotL

MargotL

09-10-2008 om 09:29

Elisa

Ik heb mij na de 2e kuur ook enorm beroerd gevoeld. Mijn 3e kuur is weer wat beter gegaan, omdat ik andere medicijnen tegen de misselijkheid heb gekregen. En daarnaast heb ik een maagzuur remmer gekregen. Verder helpt het om veel te drinken, om zo de afvalstoffen sneller kwijt te raken.
Dat soort dingen zouden jouw vriendin misschien ook kunnen helpen. En hopelijk krijgt ze meer hulp. Met schoonmaken en de was doen bijvoorbeeld of koken.

Jij doet veel voor haar. Heb jij zelf misschien wat hulp nodig? Ik heb Jons laatst ook geholpen, kan ik misschien iets voor jou doen?

Margot

Elisa Gemani

Elisa Gemani

09-10-2008 om 19:34

Margot

Het gaat vandaag iets beter met haar; ze is nu kaal, maar heeft een paar leuke sjaaltjes voor om haar hoofd. Vanmorgen had ze er een om, ze had zich opgemaakt en zag er eigenlijk erg goed uit! Haar medicatie is al wat aangepast, in ieder geval de medicijnen tegen de misselijkheid. Maar ze is vooral erg moe en watterig in haar hoofd. Ze heeft al wat thuishulp aangevraagd. Maar ze vindt het heel, heel zwaar. Zeker omdat ze er toch grotendeels alleen voor staat. Kan ik me heel goed voorstellen. Maar we blijven doorvechten en positief zijn!
Enne, dank je voor je aanbod Margot. Maar ik red het wel Ik heb al zoveel ellende meegemaakt en tot nog toe ben ik altijd weer goed op m'n pootjes terecht gekomen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.