Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Anneke

Anneke

04-02-2010 om 23:28

Bruine afscheiding na stoppen met de pil

Dag allemaal,

Ik ben sinds kort gestopt met de pil wegens forse doorbraakbloedingen (hetzelfde probleem als wat daantje 123 hieronder beschrijft). Paar pillen geprobeerd, steeds hetzelfde verhaal, voor het einde van de strip al "ongesteld" (HA wijt dit aan hormonale disbalans.)

Nu ben ik een kleine twee weken geleden gestopt met de pil, was het helemaal zat. Kreeg gelijk een onttrekkingsbloeding. Die is nu over, maar ik verlies wel nog wat bruinig slijm, weinig, maar wel al een dag of 5 a 6 na het stoppen van de ongesteldheid.
Herkent iemand dit na het stoppen met de pil?
Overigens heb ik al wel een afsraak gemaakt bij de menstruatiepoli, toch maar even alles checken, maar daar kan ik pas over een maand terecht. VInd het dus wel fijn als jullie even meedenken/reageren.

Hartelijke groet, Anneke

marie

marie

05-02-2010 om 08:34

Kinderwens?

Hallo
Ik weet niet of jullie een kinderwens hebben. Zo niet, dan is Novasure een oplossing?
http://www.nijsmellinghe.nl/ns/view/860
Groetjes

Wennen

IK weet alleen dat een lichaam met wennen aan de hormonen van de pil en dat duurt bij iedereen verschillend lang. Meestal naar een paar strips is het wel in balans maar niet als er steeds gewisseld wordt en te snel. Dan komt volgens mij alles in de war.

Anneke

Anneke

12-02-2010 om 11:10

Poliep

Ik kon toch wat eerder terecht by gyn omdat ik maar bleef bloeden... Wat blijkt: het is een poliep en hij is er gelijk uitgehaald. Gelukkig,nu nog even bijkomen (heb bestwel buikpijn ervan).

Groet, Anneke

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.