Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

ayla

ayla

17-02-2009 om 10:32

Buikpijn maar weer eens

een tijd terug heb ik geschreven over dochter van 4 die buikpijn had en laxeermiddelen kreeg. Ben daarna ook nog met haar naar de huisarts geweest en hij dacht dat de buikpijn grotendeels verzonnen was en een klein deel echt waar echter weinig aan te doen was want helaas had ze dit nu eenmaal. Hier kan ik me maar moeilijk bij neerleggen. Gisteren huilend bij de zwemles, buikpijn mama, voel me niet lekker. Vanmorgen om 8 uur had ze al een warme kruik op haar buik want buikpijn. Ik heb vandaag geprobeert een afspraak los te krijgen bij de ka waar ze onder behandeling was vanwege de blaasontstekingen en die de laxeermiddel heeft voorgeschreven. Donderdagmiddag een telefonische afspraak en maandag 3 mrt heb ik al op eigen iniatief een afspraak gemaakt bij de kinder gastro enteroloog.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze dit verzint, oke 1 of 2 keer misschien maar niet iedere dag 2 tot 3 keer buikpijn verzinnen. Ze heeft het naar haar zin op school, vind zwemmen geweldig, heeft vriendinnetjes dus spanning en stress is er verder niet.

Zijn er mensen die dit verder herkennen en wat is er bij hun gebeurt.

Ze is trouwens verder fit en gezond en groeit goed

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tinus_p

Tinus_p

17-02-2009 om 10:47

Parasieten

Is ze nou wel eens getest op parasieten?

ayla

ayla

17-02-2009 om 10:57

Nee

nee nooit

maar ik moet erbij vertellen, als baby heeft ze Rotavirus gehad en is flink ziek geweest. Stom genoeg is het daarna nooit meer 100% geweest. Eerst vlagen van diarree, waarvoor ik toen ook al bij de ha zat, die toen yakult voorschreef. in de zomer van 2007 veranderde dat in obstipatie, toen heeft ze minimaal een half jaar iedere dag roosvicee laxo gekregen. Weer bij de ha gezeten, weer de opmerking dat het gewoon een toekomstig spastische darm patient was. En afgelopen zomer kwamen de blaasonstekingen die waarschijnlijk een resultaat van de obstipatie. Maar ondertussen is er dus nog nooit onderzoek gedaan waar de obstipatie vandaan komt. Terwijl het dus wel al anderhalf jaar tot 2 jaar speelt

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.