Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

moeder van een zoontje

moeder van een zoontje

23-03-2010 om 21:35

Buisje geplaatst bij volwassene

na alles geprobeerd te hebben: beclometason, stomen met kamille, zoutoplossing snuiven, ben ik vandaag bij een KNO-arts terecht gekomen. Deze mevrouw was zeer doortastend en heeft in het oor waar vocht (veel) achter het trommelvlies zat een buisje geplaatst. Het andere oor was niet nodig volgens haar. En hoera, ik kan weer horen! Ik vraag me wel af wat ik moet voelen, het doet toch wel een beetje zeer. Ik hoor ook nog steeds een ruis en mijn hartslag. Ik zou het niet zo gek vinden als het zo zou kunnen zijn, maar is er misschien iemand die ook buisjes heeft gekregen op volwassen leeftijd?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petra-

Petra-

25-03-2010 om 20:50

heb al een paar jaar buisjes in beide oren. En ik moet zeggen, wel last van, soms, oorsuizen en jeuk. Maar verder hoor ik een stuk beter en heb ik ook niet meer die vreselijke oorontstekingen. Ze zijn er nog wel, maar zijn dan ook snel weer weg.

Sterkte, ik hoop dat het goed werkt voor jou!

moeder van een zoontje

moeder van een zoontje

31-03-2010 om 22:37

Dank

voor je reactie. De hartkloppingen zijn minder inderdad, maar het suist nog wel iets en het jeukt inderdaad. Mijn oor heeft nog wel een dicht gevoel. Ik ga er maar van uit dat ook dit over gaat. We wachten af.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.