Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Carla

Carla

29-04-2010 om 13:21

Crosstrainer huren

Hallo,
Ik heb zin om weer eens aan lichaamsbeweging te doen, maar wil er niet voor de deur uit moeten. Hollen o.i.d. is te belastend voor mijn knieën, dus ik dacht aan een crosstrainer. Dat schijnt er goed te zijn. Toen ik hoorde dat je die dingen ook kon huren, leek me dat helemaal een goed plan. Wie heeft hier ervaring mee? Tips of op- en aanmerkingen? Duurt het lang voordat je zo'n apparaat in huis hebt?
O ja, ik heb een ijzeren discipline, heb jaren in huis ge-aerobict, maar wil het gespring een beetje verminderen i.v.m. mijn knieën.
Bedankt.

Groet,

Carla

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ellen Wouters

Ellen Wouters

29-04-2010 om 16:20

Prima

Ik heb een tijdlang een fiets gehuurd via fitnessrent of zoiets. Was prima. Binnen een paar dagen had ik 'm in huis, na een maand of vier waren we het weer zat en hebben ze 'm opgehaald.

choco la

choco la

29-04-2010 om 18:10

Inderdaad

Wij hebben nu 2 weken een crosstrainer in huis. Gehuurd via fitnessrent. Ik heb niet zo'n ijzeren discipline helaas, maar ben er vorige week 4 keer op geweest en deze week 2 keer. Hoop de 4 weer te halen met alle vrije dagen voor de boeg. Ik zie wel hoe het de komende maanden vergaat...als het toch niks is dan laten we hem na 3 maanden weer ophalen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.