Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Tirza G.

Tirza G.

12-06-2012 om 23:30

De ins and outs van opvliegers


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

'natuurlijk' zegt niks!

er komen in de natuur ook stoffen voor die de gezondheid enorm schaden. Ik weet niet hoe het ontstaan is, dat idee van 'natuurlijk' is gezond.

Oregano

Ik heb ook over ernstige leveraandoeningen gelezen, x gevallen, maar over hoeveel vrouwen ging dat ??
Het is al eerder gezegd in dit draadje, de kans op een auto ongeluk is groter.

oregano

oregano

30-06-2012 om 12:08

Shonagh, je hebt gelijk maar

ik let er waarschijnlijk wat meer op vanwege leverproblemen die ik heb (gehad).
Dus ben ik extra voorzichtig.
Groeten oregano

Na 11 maanden

Ik ben 54, bijna 55 jaar en ben sinds augustus 2011 niet meer ongesteld. Ik had sinds die tijd heeeeel veel opvliegers. Zowel s'nachts als overdag. Ik was hier al redelijk aan gewend en kon ook al de voordelen hiervan zien. Geen maandelijks ongemak, stabiel emotioneel, goede verbranding. ( extra kilo's kwijt) nu plotsklap in juni 2012 geen opvliegers meer. Lichaam voelt weer anders en ik ben bang dat ik toch weer ongesteld moet gaan worden. Ik baal hiervan als een stekker, geef mij mijn opvliegers maar ha ha.
Ik heb nooit wat geslikt voor de opvliegers. Gebruik een 1/2 liter soya per dag en dat maakte echt geen verschil. Sliep midden in de winter onder een zomerdekbedje, met de ramen wijd open. Kleding in de winter altijd een vestje, wat ik uit kon trekken bij een opvlieger. Ik had gehoopt er nu van af te zijn, maar ik vertrouw het nog niet. Voelt echt weer alsof ik vandaag of morgen ongesteld moet worden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.