Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

karin

karin

14-02-2010 om 17:16

Dochtertje 4 vermoedelijk oorontsteking en morgen midweekje naar bungalowpark wel zwemmen?

Wij gaan morgen met ons gezin van 4 naar ene bungalowpark,maar helaas heeft ons dochtertje last van haar oortjes,vandaar dat ze al enkel nachtjes wakker is s'nachts!
Nu zag ik net een prop in haar oren,een donkere kleur,dus waarschijnlijk ook wat bloed,ik baal,want we willen toch graag gaan zwemmen,zouden oordopjes helpen,of zouden jullie het water niet in gaan,of alleen vooraan zonder dat het in de oortjes komt,ze heeft het wel vaker gehad,maar niet voordat we op vakantie gingen,welk advies hebben jullie?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
karin

karin

14-02-2010 om 17:18

Oh ja ook belangrijk ze heeft al enkele dagen koorts,dus dan ga

oh ja ze heeft ook al enkele dagen 39 graden koorts,dus dan ga ik zoiezo het water niet in,maar als ze nu geen koorts meer heeft over enkele dagen of ik dan toch het water in kan!
Druppelen doe ik nog niet,wordt altijd gezegd dat ik even moet afwachten en als het na 2 weken nog loopt,dat ik het dan pas moet gebruiken!

Rafelkap

Rafelkap

14-02-2010 om 17:45

Boven water

Ik zou haar hoofd boven water houden. Aangezien dat waarschijnlijk niet lukt dan maar helemaal het water niet in. En bij koorts sowieso niet natuurlijk, maar dat had je zelf al bedacht.

Huisarts

Ik sluit me aan bij de vorige forummers.

Als je dochter inderdaad oorontsteking heeft en flinke koorts, dan heeft ze veel meer aan een antibiotica kuur dan aan een zwembad.

Voordat je weggaat echt even naar de huisarts gaan. Want buiten het feit dat je kind waarschijnlijk helemaal geen trek heeft om in het zwembad te zijn omdat ze ziek is, doen de bacterien in het water de oren van je kind ook niet veel goed dan.

Hopelijk knapt ze snel op en kunnen jullie nog heerlijk genieten van jullie uitje!

Nasha 1st

Nasha 1st

14-02-2010 om 22:20

Als moeder

van 2 orenkinderen zeg ik, niet doen.....chloorwater is berucht als het gaat om oorontstekingen....KNO-artsen raden het ook ten zeerste af....

Tijgeroog

Tijgeroog

14-02-2010 om 22:31

En mijn huisarts

Mijn huisarts zei dat als hij geen loopoor had, het geen kwaad om te zwemmen (voor het oor)
De ab-kuur sloeg overigens snel aan, zowel de koorts als de oorpijn verdwenen snel. Dus ik zou er voor je weggaat nog even een bezoekje aan de huisarts aan wagen.
En ik vertrouw er op dat je zelf goed weet wat je kind wel en niet aan kan. Beterschap!

karin

karin

14-02-2010 om 23:01

Ok bedankt bel morgen de huisarts even

Dank je voor de reacties, ik bel morgen de huisarts even,want ze heeft met 7 maanden menigitus gehad,dus dan ben je zoiezo wat voorzichtiger!

En karin?

Hoe is het met je dochter?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.