Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

dani

dani

23-12-2011 om 20:13

Donkere wallen, ontsteking in hoofd?

Dochter van zes is al een week of twee zeer verkouden. Ze snottert, hele hoofd zit vol. Een keer had ze oorpijn, daarna weer weg, hoofdpijn die ook soms weer gaat en komt, soms wat warm. Vooral gewoon ook moe en een bijzonder kort lontje, ze is gewoon niet helemaal lekker. Vandaag had ze opeens hele rode strepen onder haar ogen, niet gewoon wallen (heeft ze ook) maar echt rode huid en ze is ontzettend doof (vergeleken met normaal).

Vraag is eigenlijk, wat kan het zijn? Ik gokte zelf op flinke verkoudheid en mogelijk ontstoken holtes, maar daarvoor hoef je niet bij een huisarts te zijn toch (die doen daar dacht ik niets aan behalve paracetamol voorschrijven) Wat denken jullie? Toch maar even gaan?

Gelukkig is het vakantie, kan ze in ieder geval even uitrusten.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Natuurlijk huisarts

Natuurlijk ga je in zo'n geval naar de huisarts. Lijkt me wel wat heftig voor een gewoon verkoudheidje en zeker bij een kind geen enkel risico nemen.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

costa

costa

26-12-2011 om 19:21

Huisarts

Waarschijnlijk heb je gelijk en zal de huisarts niet veel doen/kunnen maar ik zou voor de zekerheid wel even longen en oren laten checken hoor. Verkoudheden en vrussen kunnen best lang blijven 'rommelen'maar het kan geen kwaad iets vervelends uit te sluiten toch? Beterschap

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.