Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Duizelig

Mijn dochter van 5,5 jaar heeft het regelmatig over duizeligheid. Als ze in bed ligt zegt ze dat alles draait en dat ze haar hoofd niet stil kan houden. In het begin negeerde ik het een beetje, of dacht ik dat ze gewoon te druk was geweest, maar ze zegt het nu wel erg vaak. Heeft iemand anders hier ervaring mee?

groetjes van Charlotte

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Terpi

Terpi

27-01-2010 om 20:22

Niet bij kind...

Maar bij mijzelf! Ik heb recent een ontsteking aan mijn evenwichtsorgaan gehad. Gevolg was dat de hele wereld draaide, en maar bleef draaien! Na een kleine twee weken was ik weer terug in min of meer oude staat en kon ik weer gaan werken... maar zodra ik wat te moe ben komt het weer terug en dat kan ook nog wel enkele weken aanhouden volgens mijn huisarts. Even langs bij de huisarts dus om dit te checken zou ik zeggen!

Huisarts

Ik zou een afspraak bij de huisarts maken.Kan iets simpels zijn of kan iets zijn wat behandeling nodig heeft.Dat is moeiijk te zeggen vanachter de PC.

groetjes Damajo

Charlotte1

Charlotte1

28-01-2010 om 14:40 Topicstarter

Bedankt

voor jullie reactie's. Eerst twijfelde ik nog of ik hiermee naar de huisarts moest, maar dat ga ik dan toch maar doen.

groetjes van Charlotte

Anonix

Anonix

28-01-2010 om 22:48

Mijn zoon (10) ook

Hij is een keer echt flauwgevallen (lang gestaan, druk in de keuken bezig, niet veel gegeten). En sindsdien is hij af en toe duizelig. Of in elk geval merkt hij het meer op... vooral in bed (maar het is een kind dat alles analyseert, dus het zit op twee manieren tussen z'n oren )

Volgens de huisarts is het onschuldige draaiduizeligheid, waar hij oefeningen voor heeft gekregen. Het moet nu langzaam minder worden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.