Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Endoscopie maag

Vrijdag aanstaande krijg ik naar aanleiding van een jaar lang gevoel van "brok in mijn keel" en maagzuur een endoscopie. (onderzoek met slang via mond naar maag en twaalfvingerige darm). Ik heb dit onderzoek een jaar of zes geleden ook al gehad. Ik vond het toentertijd een zeer onplezierig onderzoek. Is er iemand die dit ook ervaren heeft en me even kan "opbeuren"? Buiten het onderzoek zelf ben ik ook wel een beetje bang voor dat wat ze vinden ... al met al ... niet leuk dus....

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Yta Chalne

Yta Chalne

20-09-2010 om 17:55

Niet leuk

Tja, het is natuurlijk ook gewoon niet leuk. Maar, het is ook zó voorbij. Twee opties: meekijken, dat leidt af én is interessant, of heel rustig blijven liggen, rustig ademhalen en aan iets leuks denken. Binnen een paar minuten is het leed geleden. Het is weliswaar heel vervelend maar het is het kortste vervelende onderzoek dat ik ken Je kunt het!

koentje

koentje

23-09-2010 om 11:34

Rowen

sterkte morgen.........

rowen

rowen

30-09-2010 om 11:24 Topicstarter

Voor yta chalne, pandia en koentje

Allemaal bedankt meiden. Ondertussen onderzoek gehad. Zonder roesje, wel met keelverdoving. Het is een kwestie van niet in paniek raken. Ik ben blij dat ik al acht jaar op yoga zit pffff. Uitslag: hier en daar littekenweefsel van zuurbranden maar allemaal helende littekentjes dus geen problemen verder.

Nogmaals bedankt!!!

Yta Chalne

Yta Chalne

30-09-2010 om 14:54

Fijn!

Niets zo lekker als een vervelend onderzoek wat achter de rug is. En nog een meevallende uitslag ook. Hartstikke fijn!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.