Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Ervaringen met prostop - stoppen met roken.

Omdat mijn rookverslaving steeds duurder wordt, wil ik hiermee graag stoppen. In ons huis-aan-huisblad las ik een advertentie van Prostop lasertherapie. Het klinkt allemaal veelbelovend, maar toch ben ik op zoek naar mensen die deze therapie hebben ondergaan en mij kunnen vertellen of het de moeite waard is om te proberen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
krin

krin

27-03-2011 om 12:01

Succesverhaal

Ik ken een man die met lasertherapie is gestopt met roken, zonder noemenswaardige problemen. Of je moet dertig kilo zwaarder worden een probleem noemen (en dat ligt niet alleen aan het stoppen met roken, maar vooral aan beginnen met eten).
Wel moet je het zien als niet meer dan een opstapje - het gestopt blijven moet je nog steeds zelf doen.

Een vriendin raadde me lasertherapie aan, dat hielp toch zo geweldig. Alleen rookt ze nog wel. Is misschien een dag of twee gestopt.

skik

Pluk53

Pluk53

28-03-2011 om 14:17

Symbolisch

als je geld uitgegeven hebt voor acupuntuur, of laserbehandeling etc., is dat alleen nuttig als symbolische stap; maar er zijn zinvollere manieren om je geld te besteden. En neen, het "werkt" niet, niet tegen roken, en nergens tegen (of voor )
Hoe dacht je dat het zou kunnen werken?

Ervaring

hier heeft het ook niet geholpen.
man en ik gebruiken nu medicijnen,Champix ,en we zijn nu *al* drie weken gestopt,tot nu toe valt het mee,het gaat relatief gemakkelijk.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.