Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Femorale liesbreuk

Ik heb sinds gisteren pijnstoten net onder m'n lies. Heb gegoogled en de plek waar de pijn zit, wordt in het verhaal genoemd als 'femorale liesbreuk'. Ben net even langs de dokter geweest maar eenmaal daar had ik (natuurlijk) niet heel veel pijn; zodra ik thuis was, voel de ik 't weer. Hij heeft me een verwijsbriefje gegeven voor en echo. Weet iemand of ik gerust tot maandag kan wachten met 't bellen voor een afspraak? Of moet hier echt zo snel mogelijk naar gekeken worden? De pijnscheuten duren 1 à 2 sec. en verdwijnen meteen. Of ik nou sta, loop of zit. Er is geen bal of zwelling te voelen. Ik vraag me dus af of dit wel daadwerkelijk een liesbreuk is. Ik verga ook niet van de pijn maar ik vind het verdacht.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Zwelgje

Zwelgje

04-03-2012 om 13:07 Topicstarter

Toch breukje

Ik voelde me gisteren opeens helemaal niet lekker worden en ben toch maar naar de eerste hulp gegaan. Echo gedaan en daarop een breukje te zien maar (nog) niet groot genoeg om te opereren. Ik ben schoonmaakster en sjouw dus elke dag met emmers water enzo. Gaat die breuk hierdoor groter worden?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.