Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

dikkie dik

dikkie dik

01-01-2011 om 14:51

Gastric bypass

Ik vorrige week vrijdag een goedkeuring gehad voor een gastric bypass. Ik vindt het een heel heftig besluit maar sta er volledig achter, voor mij is het de enige optie nog. Wie heeft er ervaring met deze operatie? en hoe is het je vergaan na de operatie.
ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.

gr Dikkie Dik

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
bertje1

bertje1

01-01-2011 om 17:12

Hoi

dapper, maar goed voor je gezondheid denk ik. Het gaat vast meevallen! Ik adviseer je op de website van www.maagverkleining.nl of www.wls.nl (of info?) te kijken, daar zijn specifieke fora, je zult daar dus veel meer mensen (virtueel) ontmoeten.

Anna Smeets

Anna Smeets

01-01-2011 om 19:35

Net geopereerd

Ik ben net geopereerd. Komende maandag is het 2 weken geleden. Het is op zich een grote operatie maar mij is het reuze meegevallen. Maar ik heb geen complicaties gehad en was in redelijk goede conditie.
De site van maagverkleining vind ik niks maar www.wlsinfo.nl is prima. Daar heb ik heel veel aan (gehad)
Als er iets is wat je wilt weten dan hoor ik het graag.
Veel succes met wachten.
Groetjes
Anna

dikkie dik

dikkie dik

02-01-2011 om 10:26

Anna

Wat fijn dat jij de operatie al achter de rug hebt. Hoe heb jij de pijn ervaren na de operatie? Het lijkt me erg rot dat je 2 dagen niets mag drinken hoe is dat bij jou gegaan? Hoe is het nu met je voel je,je goed? Ik wordt trouwens 21 maart in Bergen op Zoom geopereerd. Sorry voor mijn vragen vuur maar gewoon erg benieuwd.

gr Dikkie Dik

Anna

Anna

03-01-2011 om 02:26

Operatie

Hallo,
maakt niet uit. Ik beantwoord je vragen graag
Mijn buik deed een beetje pijn, vooral bij bewegen (draaien en naar de wc gaan)Ik heb een keer een hele heftige pijnaanval gehad en daar heb ik morfine voor gekregen (góed spul)
Het meeste last had ik van de infusen. Ik had er eentje in mn hand en eentje in mn onderarm. Die waren erg hinderlijk en gingen ook steeds meer pijn doen. Maar ik heb wel hele vervelende aders om te prikken dus misschien lag het daar aan.
Je ligt aan het infuus, al die dagen. Ik heb geen dorst gehad, ook geen honger trouwens. Je krijgt een glas water met een sponsje op een stokje waar je je mond mee kunt bevochtigen. Ik heb het niet gebruikt omdat ik bang was er net dorst van te krijgen. Bij drogisterijen verkopen ze spuitbusjes met mineraalwater die je in je mond kunt verstuiven, dat is wel lekker. Ook voor je gezicht want het is daar ontzettend warm.
Het is nu precies 2 weken geleden dat ik geopereerd ben en ik voel me prima. Mijn buik doet af en toe pijn als ik wat te snel wil maar verder valt het me allemaal reuze mee. Ik heb een hoop energie weer, ik kan er alleen niks mee doen want je mag 6 weken niet bukken, tillen en reiken.
Groetjes
Anna

Pluk53

Pluk53

03-01-2011 om 12:42

Sterkte

gb is niet iets wat je zonder heel veel afwegingen kiest. Heel veel sterkte, en dat het je mag brengen wat je ervan verwacht.

Bedank

Anna: Wat fijn om te horen dat je,je zo goed voelt. Bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen.

Pluk53: Het is inderdaad geen beslissing die je zomaar neemt. dit is een procces van jaren.

gr Dikkie dik

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.