Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

mik

mik

29-08-2011 om 10:50

Gedichtje gezocht voor ziek meisje van 11 jaar

De dochter van goede kennissen van ons is ernstig ziek. Ze heeft een tumor in haar hoofd en ligt nu in het AMC na een heftige operatie. Ze is heel dapper en slaat zich er goed doorheen.
Nu zoek ik een mooi gedichtje om op een kaart te zetten. Wie weet wat moois?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
100%mama

100%mama

30-08-2011 om 09:09

Ligt eraan...

Vanzelf
Het ligt er een beetje aan, qrue gezegd wat haar verwachtingen zijn....maar dit vind ik een mooie!

De rups wordt vlinder.
De bloesem wordt kers.
Het jaar gaat van de
zomer over in de herfst.
De boom begint te kalen.
De vogel verlaat het nest.
En jij wordt groot, maar
minder vanzelf dan de rest.

Er zijn overigens heel veel site's met hele mooie gedichten!

Heel veel sterkte voor deze dappere meid!

Brianna F

Brianna F

30-08-2011 om 11:40

Mooi (beetje ot)

Die ga ik sturen aan mijn oppaskindje die voor de 3e keer leukemie heeft en nu na een beenmergtransplantatie vandaag een T-cel transfusie krijgt. Kunnen jullie allemaal positieve energie sturen?

mik

mik

31-08-2011 om 09:15

Mooi

Wat een mooi gedichtje 100%mama !
Tja en wat de prognose is ... dat is nog niet bekend. De onderzoeken zijn nog in volle gang

Mik en brianna...... kunnen we een kaartje sturen?

Kan ik het meisje van 11 jaar en voor het oppaskindje met leukemie ook een kaartje sturen? Dat zou ik graag doen..... maar alleen als jullie denken dat ze dat op prijs stellen, omdat ze me niet kennen natuurlijk....

Brianna F

Brianna F

01-09-2011 om 19:43

Kaartje

Ik denk dat ze het heel leuk vind, mail me even op
Brianna-Claireapestaartjehotmailpuntcom

100%mama

100%mama

03-09-2011 om 12:25

Gedichten

ik heb in de loop der jaren heel veel gedichten "gespaard" en er al veel van gebruikt (ook positieve natuurlijk!). Vaak weet ik niet wat ik moet zeggen/schrijven en dan stuur ik een gedicht op om toch te laten weten dat ik aan iemand denk.....zeker in een trieste situatie vind ik het altijd lastig om de juiste woorden te gebruiken en ik merk dat een gedicht het eigenlijk altijd "goed doet".....

Sterkte voor beide kindjes....vrselijk triest en ik stuur je nu......alle positieve energie om deze 2 kanjers kracht te geven!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.