Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

kaatje66

kaatje66

18-11-2009 om 12:30

Geen blaasontsteking

Onze dochter van 12 heeft pijn bij het plassen, wel aandrang en dan een klein beetje plassen en ze klaagt over pijn onderin haar buik. Typisch verschijnselen van een blaasontsteking dacht ik. Dus gisteren naar de dokter, urine nagekeken. Dit was goed, advies om vandaag nog een keer de urine na laten kijken. Weer goed. Als het vrijdag niet over is terugkomen. De huisarts dacht ook al aan de 1e menstruatie. Maar heb je dan deze typische klachten? Ze moet van mij nu wel veel drinken, misschien dat dat wel helpt. Dus wie herkent deze klachten misschien in combinatie met de 1e menstruatie?
kaatje(66)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

19-11-2009 om 02:54

Heb het ook wel eens

Ik ben er soms van overtuigd dat ik blaasontsteking heb en laat mijn urine dan ook onderzoeken. In een paar gevallen had ik dan ook geen blaasontsteking. Het voelt echt net zo rot, maar wat het is weet ik niet. Mijn ervaring is dat je dan ook genoeg moet drinken, een pijnstiller innemen en proberen de aandrang zolang vol te houden dat er genoeg voorraad in de blaas zit om goed uit te plassen.

sweety

sweety

19-11-2009 om 10:35

Zelfde verhaal

Hier ook, alleen mijn dochtertje is dan ruim 10.
Komt geregeld met het zelfde verhaal, pijn met plassen en pijn in haar buik.
En ik ook steeds haar urine gebracht omdat ik ook dacht aan een blaasontsteking maar de urine is altijd schoon, ik hou het ook maar op voorverschijnselen van een aankomende mestruatie.

Ik heb ook een dochter van 17 en die had het ook altijd nu ik er aan denk, , maar die was ouder die kwam er meer rond haar 12de leeftijd.

Maar ze is pas gaan menstrueren toen ze net 14 was.
Ik denk dat mijn dochtertje van 10 vroeger zal zijn.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.