Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Lady Grey

Lady Grey

09-12-2008 om 10:03

Gescheurd oorlelletje

Hoe krijg ik het oorlelletje van mijn dochter weer dicht? Het is open gegaan als gevolg van eczeem, bloedt soms, constant vochtig dus open, dus de hormoonzalf kan/mag er niet op. Haar haar plakt er aan vast, als het wel dicht is, is het na behandeling met hormoonzalf weer met een dag open. Op nog een plek in haar hals na (ook open eczeem als je een dag niet kijkt) is de rest wel aardig onder controle.

Dus als iemand nog tips heeft om dit plekje dicht te krijgen, graag, ik ben bang dat het anders gaat ontsteken.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bastet

Bastet

09-12-2008 om 10:33

Zink

Een heel,heel dun laagje zink,daarmee droogt het waarschijnlijk wel in,is mijn ervaring.En anders lijkt me dit een goeie vraag voor de site www.kindereczeem.nl
Groetjes en succes,Bastet

Centella creme

Ik heb sinds een maand of vier een tube Centella creme, gekregen van mijn kinesiologe. Ik had ook altijd last van plekjes, kloofjes, wondjes, pukkeltjes, vlekjes, jeuk, enz. Niets hielp echt, behalve inderdaad zinkzalf, maar dat moest er bij mij heel dik op en plakte dan aan kleding en beddengoed. In Centella creme zitten alleen natuurlijke ingrediƫnten en het werkt als een speer. Te bestellen op www.centella.nl. En nee, ik heb geen aandelen

Tips

dank voor de tips.

Het is nu eindelijk spontaan weggetrokken want mevrouwtje heeft behoorlijk last van haar ander klacht: astma. En hoe vervelend zo'n periode/week/extreme verkoudheid met koorts ook is, het eczeem is dan even helemaal verdwenen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.