Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Gezocht: wellness, detox, en niet te zweverige coachings accomomdatie

Ha!
Ik ga mezelf tracteren op een (mid)week ontspannen, detoxen met gezond voedsel, sauna's, massages, af en toe wat reflectie op mezelf middels gesprekken/yoga oid zonder dat het meteen een heel spiritueel of zweverig ding wordt. Ik sta open voor reflectie en zelfinzicht, heb een rijk gevoelsleven maar ben ook heel rationeel en nuchter en krijg snel de kriebels van geiten wollen sokken tantra's en lichaamswerk bv. Sorry voor deze beslist veel te kort door de bocht definitie.

Wie weet wat. liefs in NL, Europa mag ook?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
MariaV

MariaV

24-10-2011 om 08:59

Aken

Een Duitse collega van me heeft mij zo'n adres in de buurt van Aken aangeraden als ik het me goed herinner, ik vraag het even na.
Maria (die stiekem best mee wil)

MariaV

MariaV

25-10-2011 om 13:56

Antwoord

... er zijn voldoende midweken in Thalasso- en andere kuurcentra in Nederland, Belgie, Duitsland en Frankrijk, maar als die persoon ook "zelfsreflectie" en yoga wil, moet ze naar betere en grotere huizen gaan, bijvoorbeeld Hotel Neptun in Warnemünde/Duitse Oostzee, maar dat is wel wat verder weg. (Wel prachtige omgeving - doet denken aan de Wadden - Maria)

Een leuk hotel met goeie, maar niet-detox-keuken is Hotel Donny in De Panne in België. Detox en Thalasso in Chateau de Limelette bij Brussel, maar beide hebben volgens mij geen cursussen.

En dan natuurlijk nog Bio-Hotel www.menschel.com, waar alle soorten van detox-eten worden geserveerd. 1 uur van Frankfurt en heel erg goed. ...

Groeten,
Maria

jopi

jopi

30-10-2011 om 18:31 Topicstarter

Dank!

Dank voor de moeite Maria,
ik heb inmiddels al wat goede adresjes gevonden en ga ze eens allemaal goed vergelijken.

en feel free to join he !

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.