Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Goede neuroloog omgeving dordrecht? (ivm migraine)

Vanmorgen een verwijzing van mijn huisarts gekregen voor de neuroloog ivm migraine. Iemand uit omgeving Dordrecht een goede ervaring met een neuroloog op dit gebied?
Ben ook benieuwd wat hij/zij gaat doen, misschien kan iemand me daar een ervaringsverhaal over vertellen.
Bedankt alvast! Sanneke*

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lys Lionne

Lys Lionne

25-01-2010 om 22:49

Ook ervaringen gezocht

Daar ben ik ook nieuwsgierig naar. Heb namelijk ook een verwijzing naar een hoofdpijnpoli op de kast liggen. Wat ik begreep van mijn h.a. krijg ik voor dat ik de 1e kom een vragenlijst en hoofdpijndagboek opgestuurd welke ik in moet vullen. Voor de rest ben ik nog blanco

zondo

zondo

26-01-2010 om 11:28

Neuroloog in asz

Sanneke,

Vandaag een stuk in AD de Dordtenaar over neuroloog Carbaat die een boek heeft geschreven over hoofdpijn. Hij is zelf ook migraine patient en hij is werkzaam in het ASZ in Dordrecht.

Ervaringen over migraine kan ik wel vertellen maar die heb je zelf ook. Ervaringen over behandelingen bij een neuroloog heb ik niet.

Succes

Rembrand

Rembrand

26-01-2010 om 12:09

Zondo was mij voor.

Ik had het ook gelezen vanmorgen.
M.

Sanneke*

Sanneke*

26-01-2010 om 13:08 Topicstarter

Gezien!

Had het ook gezien. En ik was via de link van Pelle ook inmiddels bij dr carbaat aangeland. Ik ga morgen maar eens bellen voor een afspraak. Dank voor het meedenken!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.