Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Goedkope hooikoorts, waar?

Na de wolkbreuk van gisteren is er even wat rust, maar toch, weer terug in Nederland fiks last van hooikoorts.

Ik kocht altijd cetirizine bij Aldi, 0,99 voor 10 tabletjes. Maar Aldi verkoopt het niet meer. Goedkoopste alternatief dat ik tot nu toe ben tegengekomen is nog altijd 4 keer zo duur (en dan heb ik het nog niet over dingen met een merk: 12x zo duur).

Waar o waar kan ik voordelig aan antihistamine komen?
En dan dus niet 'via je huisarts' - ik heb geen Nederlandse zorgverzekering, ik krijg geen cent vergoed, dus ik ga er niet eerst nog eens 26 euro voor een consult tegenaangooien natuurlijk...

Zijn ze misschien in Duitsland of Belgiƫ betaalbaarder?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
jutter

jutter

12-06-2012 om 12:56

Lidl

Ze zijn te koop bij de lidl. Ik weet geen bedrag, maar zal vast de aldi niet veel ontlopen.
succes!

Exact hetzelfde bedrag bij de lidl

0.99 euro per tien!

kweet alleen niet hoe ver voor jou de Lidl is.

Mover

Mover

12-06-2012 om 15:33

Bij onze lidl zag ik een andere prijs ?!

10mg, doosje van 7 stuks kost 99 cent
??!!
Weet idd niet hoever Lidl bij je vandaan is, scheelt niet zo heel veel, maar toch....

Mover

Mover

12-06-2012 om 21:54

Ik bedoelde te zeggen

dat de prijs hetzelfde is/was, nl. 99 cent, maar dat er bij de lidl maar 7 stuks in het doosje zitten.
En da's 14 ct per tablet, ipv 10 per stuk bij aldi.

Tirza G.

Tirza G.

12-06-2012 om 23:24

Kruidvat

Eigen merk. Zit ook rond die prijs en heeft volgens mij ook grotere doosjes, met 14 tabletten ofzo.

Tirza

dirksmama

dirksmama

13-06-2012 om 11:40 Topicstarter

Gevonden

Inderdaad bij Lidl. Nou ja, het is nu regenweer...

In dat geval

...als er zo'n sterke correlatie is tussen jouw bezit van pillen en het weer (hoe meer pillen des te regenachtiger)...
zou je dan even willen zorgen dat je tussen midden juli en begin augustus in ernstige pillennood zit? Wij gaan het er namelijk op wagen, een fietsvakantie in onze breedtegraden.... bibber.....

mijk

mijk

14-06-2012 om 16:04

Mijn hooikoorts

is altijd helemaal gratis. Cadeautje van moeder natuur
Maar zie dat je dat niet bedoelde

Mijk

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.